掃呢頁CODE去手機

2017年3月26日 星期日

一早排定隊!粉絲瞓街買五月天飛 __,五月天,

真係千金難買五月天!台灣天團五月天即將再次來港履行五月之約,於5月10至23日假紅館舉行10場《人生無限公司》演唱會,門票於本月29日正式開賣。一班五 ...


真係千金難買五月天!

台灣天團五月天即將再次來港履行五月之約,於5月10至23日假紅館舉行10場《人生無限公司》演唱會,門票於本月29日正式開賣。一班五迷早於24日前開始在紅館及西灣河售票處門外排隊等待,對於近日天氣稍涼,在紅館門外其中一名五迷表示:「都有足夠保暖措施嘅,帶咗枱、櫈、書同氈嚟。」她透露有人請假來,不過之後都要上班:「請唔到假嗰啲咪搵番shift嘅朋友嚟頂一頂,費事咁衰仔,一個人霸幾個位又唔好。」

她又表示排頭幾位的是黃牛黨:「其實個排隊制度都冇話唔畀佢哋買,不過我哋盡量監察,唔畀佢哋臨時又加多幾個。前幾年可以一人買十張,依家一人買四張,希望黃牛買少啲。我哋有四個人,諗住買盡佢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!