掃呢頁CODE去手機

2017年3月26日 星期日

激罕!楊冪劉愷威合體出席囡囡運動會 __,劉愷威,楊冪,

「威冪」合體出席小糯米親子運動會~內地女星楊冪同劉愷威喺2014年拉埋天窗,仲好快咁生埋囡囡小糯米,不過近排傳「威冪」婚姻亮紅燈,兩口子為以正視聽,公 ...


「威冪」合體出席小糯米親子運動會~

內地女星楊冪同劉愷威喺2014年拉埋天窗,仲好快咁生埋囡囡小糯米,不過近排傳「威冪」婚姻亮紅燈,兩口子為以正視聽,公開發律師信叫造謠者收口。不過「威冪」真係各有各忙,好少一齊公開現身。

就係小糯米,令爹哋媽咪再合體,尋日楊冪同術愷威一齊出席囡囡幼稚園親子運動會,不過佢哋兩個勁低調,只係同一般家長咁陪囡囡完成比賽,而小糯米有爹哋媽咪陪特別開心,扔波波時表現興奮,而楊冪眼神總係離唔開小糯米。

順帶一提,楊冪嘅牛仔Look配Cap帽造型打扮青春,有網友大讚佢完全唔似生過。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!