掃呢頁CODE去手機

2017年3月26日 星期日

公開初戀情書!容祖兒親解X之謎 __,祖兒,容祖兒,

容祖兒公開擇偶條件!天后容祖兒在演藝舉行sidetrack演唱會,她唱完《去火星戀愛》後大談擇偶條件的少女心事:「你哋笑咩啫?你哋覺得自己有機會咩?真 ...


容祖兒公開擇偶條件!

天后容祖兒在演藝舉行side track演唱會,她唱完《去火星戀愛》後大談擇偶條件的少女心事:「你哋笑咩啫?你哋覺得自己有機會咩?真係有嘅,世人冇法明白我嘅擇偶條件,我都覺得自己好特別,我完全唔睇外表,我唔鍾意靚仔,唔好笑,唔鍾意靚仔,但唔係鍾意醜樣,above average is ok,我鍾意有肉地、肉騰騰、滑嘟嘟。」有歌迷大叫陳奕迅,她即笑言:「佢係below average,哈哈,I'm sorry,太直。我鍾意好攬,因為有安全感,好似阿Y(黃偉文),如果佢ok我ok,但當然佢唔ok我。」全場大笑,之後唱出《遲鈍》。唱完她繼續講擇偶條件:「我鍾意嘅類型好多種,其中一種係冠軍,鍾意音樂才子,有啲人一攞起樂器魅力就咇晒出嚟,例如何炳。」

唔敢講「愛」

唱完《我的麻煩男友》後,祖兒繼續分享心事:「分享一啲心底裏嘅回憶,每人都有初戀,我鍾意書信來往,依家就絕密公開我13歲初戀寫嘅情信。」她謂用的是AP Duck信紙,大家即大笑,因為她一直都以為此是PC Duck,之後她讀出:「93年3月16日,Dearest 嘟嘟嘟,你好嗎?我啲字靚唔靚,值幾多分,呢張PC Duck信紙係特登買嚟送畀你,哈哈,點解我會x你,因為你可愛、得意,不如你都寫信畀我知點解會x我嘅,仲有3個月我就生日,可唔可以同我講生日快樂。」又問大家知唔知點解呢封信會去番佢手上:「因為分手之後佢畀番我,放番我嘅信箱,同我一刀兩斷,每人都有一段慘不忍睹嘅過去。」她問大家知唔知x代表咩,歌迷大叫愛,她謂:「咁大膽,13歲嘅我好細膽、含蓄,連鍾意你都唔敢講,直到依家33歲,哈哈係講細咗,都係含蓄,但我有好多情歌可以代表我嘅心意同我愛嘅人同大家分享。」之後唱出《身驕肉貴》。

嘆人生無常

唱完《新貴》後,祖兒表示此曲的MV很難忘,藉此悼念去年離世的化妝師Arris:「呢個係佢最後一個幫我化妝嘅MV,2016年我經歷咗心情失落嘅時段,最親密嘅戰友佢離開咗我,我知我好幸福,好多小天使幫過我,我有個怪脾性,我好怕生寶,所以我身邊同我做嘢嘅人都識咗十幾年,所有幫過我嘅人唔只工作,一齊分享高低起跌,佢離開我用咗好一段時間接受,唔明生命點解咁化學同無常,前幾個月佢仲幫我真人騷化妝,但後幾個就瞓喺醫院到,佢離開好可惜,今次係佢唯一一次冇參與我最開心嘅節目,但我知道佢一定會戥我開心,佢永遠都係沉默寡言但成日笑嘅女仔,希望大家珍惜身邊人,人生就好似列車咁有出有入,永遠捉唔住要走嘅人。」之後她唱出《舊日回憶的山丘》及《一直看見天使》,台上播出她們的合照。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!