掃呢頁CODE去手機

2017年3月26日 星期日

上次係花!楊怡唔使謙謙送驚喜:大壓力 __,楊怡,

楊怡上次做舞台劇,老公羅仲謙咗個巨型花牌,佢笑言已經好驚喜!藝人楊怡以「愛眼之星」現身大潭舉行的慈善活動,穿上露腰裝的她,與在場人士跳熱身操,事後透露 ...


楊怡上次做舞台劇,老公羅仲謙咗個巨型花牌,佢笑言已經好驚喜!

藝人楊怡以「愛眼之星」現身大潭舉行的慈善活動,穿上露腰裝的她,與在場人士跳熱身操,事後透露已很久沒有於嚴寒下晨早起床做運動。

謙謙撐場大壓力

阿怡指老公羅仲謙身在內地趕拍電影《西遊記之女兒國》,預計下月中煞科,不過二人仍未能見面,她謂:「我都要去內地做舞台劇巡迴,幾日後去成都,但如果時間夾到佢都會join我。(會唔會又畀驚喜你?)唔好嘥錢上次送花已經好驚喜,因為第一次演廿場,佢知如果現身我就會好大壓力,所以佢同屋企人都唔係睇首場,今次壓力冇咁大。」

冇問展鵬新戀情

對於與阿謙合作《女》片的郭富城計劃結婚,阿怡坦言老公也不知情,雖然不認識城城,但好事一定會恭喜。談到陳展鵬有新戀情,外間也替其緋聞女友胡定欣不值,身為定欣好姊妹的阿怡表示近排少見對方,但也有以WhatsApp聯絡,她謂:「如果展鵬有拖拍會恭喜佢,做朋友唔會八卦人新戀情,不過定欣都冇時間拍拖啦,拍緊無綫劇集《深宮計》連瞓覺都冇時間。」

翁虹誤以為開舖

至於早前於社交平台上載蛋糕相,阿怡表示首次炮製芝士蛋糕送給生日的奶奶,沒料被好友翁虹誤以為開舖,她謂:「佢WeChat我話想同我訂兩個蛋糕,以為我開舖頭,我咪話舖頭會喺2046年開,請佢嚟剪綵囉!好好笑,其實我只係初級,都唔見得人,去唔到大場面。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!