網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月5日 星期日

張繼聰:張繼聰為搵奶粉錢 唔陪謝安琪過生日 __,繼聰,謝安琪,張繼聰,

謝安琪今個月尾就生得啦!藝人張繼聰為無綫新劇《誇世代》開工,對於同劇的陳豪表示有意向他傳授操肌方法,阿聰就表示無任歡迎,更謂:「我隨時STANDBY, ...


謝安琪今個月尾就生得藝人張繼聰為無綫新劇《誇世代》開工,對於同劇的陳豪表示有意向他傳授操肌方法,阿聰就表示無任歡迎,更謂:「我隨時STANDBY, ...


謝安琪今個月尾就生得

藝人張繼聰為無綫新劇《誇世代》開工,對於同劇的陳豪表示有意向他傳授操肌方法,阿聰就表示無任歡迎,更謂:「我隨時STAND BY,但如果太太生咗小朋友就唔得住,我連『走佬袋』都未執,月尾先生嘛!但個人嚟講就好期待BB出世。」

對於太太謝安琪的待產情況,阿聰以飛船形容太太的巨肚,他謂:「個肚真係好重,太太辛苦啲,依家係最後階段,所以話母親真係好偉大,依家每日收工我都歸家似箭,但劇組都好好,話有咩風吹草動我可以即閃。」不過即將要赴上海拍攝電影的他,預計於當地逗留一星期,未能陪本月13日生日的太太慶生:「好在收到風佢已經有朋友約,等我都冇咁內疚。」

談到迪士尼電影《美女與野獸》加入一段同性戀橋段,引來外國及本地不少家長投訴,阿聰對此謂:「我未睇套戲,但我唔反對同性戀,因為愛係無分界限,知道家長係會有唔同價值觀同睇法,但我就好大愛,我個仔都係細,所以都會同佢一齊睇部戲,從旁解釋佢知。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!