網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月5日 星期日

【溫馨提示?】結婚成個禮拜… 42歲李漫芬仲講緊人情 __,李漫芬,

今年42歲大台娛樂主播李漫芬(Fanny),上個禮拜日(2月26日)同游泳教練談成坤(Alvin)結婚,喺尖沙咀朗庭酒店筵開23席,陳煒、Kawaii ...


今年42歲大台娛樂主播李漫芬(Fanny),上個禮拜日(2月26日)同游泳教練談成坤(Alvin)結婚,喺尖沙咀朗庭酒店筵開23席,陳煒、Kawaii做姊妹,米雪、傅嘉莉、陳庭欣、譚凱琪等到賀。(新聞連結:http://bit.ly/2ls5mHU )新婚燕爾,婚禮前後新娘子喺微博、facebook貼相晒幸福無比幸福,當日婚宴亦星光閃閃,閃着淚光嘅新娘子,比心口塊金豬牌更閃爍……7日過後,成為人妻的Fanny,估唔到仍未全情投入同老公仔度蜜月過二人世界,反而依舊忙於逐一向朋友和贊助商道謝。今日Fanny分別喺微博同Facebook貼文話:「謝謝您,您擁住我說,收到我喜帖,很為我開心,但無奈因工作上星期未能參與我婚禮,這天都專誠約我聚聚給我禮金,謝謝您的大利是,在心中,一個擁抱,一下問候,感動了 ! 好朋友就是明白的! 祝您身體健康 悠然自得!」相信Fanny係想講收到人情,禮金應該係男家俾女家o架嘛!留言冇講明邊位好友摰親咁有心,不過字裡行間睇得出談太好感恩,隔咗成個禮拜仲講緊禮金(人情),呢份心意夠晒真!

42歲李漫芬做咗人妻一個禮拜。(資料圖片) 今日佢就貼咗段文,話自己仲收到禮金,相信佢係想講人情囉!(李漫芬facebook圖片) 當晚婚宴志偉都有到。(資料圖片)
去咗度蜜月未?(資料圖片) (資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!