網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月5日 星期日

黃美棋有重要事宣布!原來係去韓國... __,黃美棋,

水晶包胸呀!藝人黃美棋、黃芷晴及無綫男新人郭子豪到鑽石山出席高跟鞋競跑大賽,三人穿上高跟鞋與一眾參賽者競賽,首次穿斗零踭的郭子豪行到歪歪斜斜多次險跣低 ...


水晶包胸呀!

藝人黃美棋、黃芷晴及無綫男新人郭子豪到鑽石山出席高跟鞋競跑大賽,三人穿上高跟鞋與一眾參賽者競賽,首次穿斗零踭的郭子豪行到歪歪斜斜多次險跣低,要兩位女士出手攙扶,場面搞笑!而美棋穿上低胸裝騷事業線,大晒皮薄餡靚「水晶包胸」,畫面相當震撼!

論論盡盡

美棋解釋選這套低胸裝因要襯桃紅色高踭鞋,講到穿高踭競步,她笑言相當舒服:「慣咗,同埋我揀咗厚底,不過我平日着平底都論盡,經理人驚我會跌,好彩冇事。(有冇穿高踭遇過尷尬事?)啱啱學嗰陣當然唔慣,平衡唔到,但好彩冇試過大出醜。」

去韓國好快...

講到她預告有「人生大事」要宣布,美棋否認是結婚,她笑說:「年底我會離開香港,去韓國訓練,韓國同香港訓練好唔同,我識咗個韓國製作人,佢叫我去體驗吓,我會學唱歌跳舞,對練發音、肢體語言都好有用。(去幾耐?)幾個月至一年話唔定,研究緊上咩課程,中間都可能會返香港接吓工作。(去嗰邊簽埋公司?)未知,要睇係咪適應。(男友鍾健威有冇唔捨得你?)有啩!佢好支持我,知我鍾意演戲,咁香港去韓國好快啫!(要延遲結婚大計?)可能!希望唔好太遲,咁結婚前都想有好發展。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!