網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月14日 星期二

白色情人節放閃 周杰倫孖大肚昆凌歐遊 __,昆凌,周杰倫,

真係甜到漏呀!今日係白色情人節,亦都係愛侶攞正牌放閃嘅日子,一向是愛妻號的周杰倫(Jay)最近就帶大肚老婆昆凌去咗歐遊。據知,今次杰倫仲帶埋專輯同婚禮 ...


真係甜到漏呀!

今日係白色情人節,亦都係愛侶攞正牌放閃嘅日子,一向是愛妻號的周杰倫(Jay)最近就帶大肚老婆昆凌去咗歐遊。據知,今次杰倫仲帶埋專輯同婚禮御用攝影師同行,未知係咪要為老婆影番輯大肚寫真呢?今日兩人已經到達西班牙巴塞隆拿,喺已經起了一百多年,到現在仲起緊嘅聖家大教堂(Sagrada Família)前留影,見昆凌小鳥依人咁依偎住老公,雙手就放在肚前,充滿母愛。

翻查紀錄,周生周太喺今年2.14情人節宣布造人成功,昆凌懷上慈姑椗,而相隔一個月,即今日白色情人節,佢哋就歐遊放閃,未知下一個情人節係咪都會有喜事宣布呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!