網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月31日 星期五

高飛隱瞞病情 兒子哭訴:佢話會醫得好 __,

不幸事接踵發生,令人傷感。擅演反派的知名動作演員高飛突傳離世,據其兒子Jimmy透露,父親高飛因前列腺癌病逝,終年65歲。高飛除是演員外更是導演、動作 ...


不幸事接踵發生,令人傷感。

擅演反派的知名動作演員高飛突傳離世,據其兒子Jimmy透露,父親高飛因前列腺癌病逝,終年65歲。

高飛除是演員外更是導演、動作指導、監製、出品人,絕對稱得上是電影全材,病逝消息令人哀痛,就此事向其兒子Jimmy查詢,他泣不成聲表示:「前日爸爸突然好唔舒服,送咗入醫院,之後就走咗,早年幾前爸爸驗到有前列腺癌,當時爸爸講得好輕鬆話一定醫得好,最近先知已經去到末期,兩年前我自己中咗風,媽咪又過咗身,可能因為咁,所以爸爸隱瞞病情,唔想我擔心。」

問及高飛生前有甚麼遺願?Jimmy表示:「爸爸教過一隊足球隊『國際聯盟』,佢一直都好想教番,我中咗風之後,佢心願就想我快啲康復,我知道爸爸一直都想復出再做導演,(爸爸身後事安排好未?)我自己中咗風都唔方便,爸爸嘅身後事交畀姑姐處理。」據知高飛暫停工作超過十年,Jimmy亦因中風要休養未有工作,故其家庭經濟狀況不太理想。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!