網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月20日 星期一

王馨平:C1:王馨平巨胸惹批評老公鼓「醋」 __,馨平,王馨平,

真係大開眼界!王馨平(Linda)前晚為無綫慈善節目《博愛歡樂傳萬家》擔任表演嘉賓,鮮有性感的她突然「賣大包」,穿上台灣設計師好友打造的超性感晚裝亮相 ...


真係大開眼界!

王馨平(Linda)前晚為無綫慈善節目《博愛歡樂傳萬家》擔任表演嘉賓,鮮有性感的她突然「賣大包」,穿上台灣設計師好友打造的超性感晚裝亮相,中門大開毫不吝嗇騷白滑「湯腕胸」! 以48歲之齡來說,Linda身形不錯兼上圍依然堅挺,果然保養有道。當獻唱經典歌曲《別問我是誰》與葉蒨文的《秋去秋來》時,唱罷俯身鞠躬的她幾乎雙峰奪衫而出,簡直令人睇到噴鼻血。

朋友睇完嗌流鼻血

演出如此好波,隨即引來網友瘋狂式洗版,有人讚Linda樣貌及身材均保養得宜, 但亦有人認為節目於合家歡時段播出,如此暴露會嚇親小朋友,儼如母「乳」教學! Linda今次「粉身碎骨」演出,有人上載黎耀祥的「豬八戒」造型與其性感晚裝比較, 就連音樂人梁栢堅也於社交網分享她的爆乳裝照片,竟hashtag「別問我是『垂』」來惡搞一番!

對於性感上陣引來大回響,更被指打扮不適合於合家歡時段,Linda昨日接受電話訪問時表示沒有多想:「你咁講都係嘅,我都係諗住個騷,冇為意咁多嘢!我係想尊重番個騷,想隆重啲,所以搵設計師特別設計件衫畀我。同埋件衫係有一層紗,可能電視上睇唔係好覺,我冇留意到網民反應,但好多朋友傳短訊畀我,話好正同流鼻血。(梁栢堅話《別問我是『垂』》!)社會有言論自由,每樣嘢都有人鍾意同唔鍾意,我覺得OK,但老公就話係性感咗,有少少呷醋。」

舊愛同場 陳凱琳有偈傾

Linda性感打扮令人眼前一亮,撞正與已分手十七年的舊愛鄭嘉穎及其現任女友陳凱琳(Grace)首度同台,更是整晚另一焦點所在。不過,已嫁作人婦的Linda表現得落落大方, 表示過往曾於不同場合及餐應巧遇兩人,大家亦有打招呼,今次騷前見到Grace更大方握手:「Grace係一個好好嘅女仔,大家唔好以為我哋冇計偈,我已經係上一輩子嘅事情(指與嘉穎拍拖)! Grace好Nice同Sweet,我幾鍾意呢個女仔㗎!」對於獲Linda連番讚美, Grace昨日接受電話訪問時高興地說: 「我哋之前都有見過面,真係唔會覺得尷尬, 尋( 前) 晚佢綵排時都有同佢傾偈,佢都好Nice,唱歌又有天分,所以成個騷都好開心。」

更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

http://orientaldaily.on.cc/


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!