掃呢頁CODE去手機

2017年3月29日 星期三

【動畫】Moka要拎居港權 唔肯同城城海外註冊 __,Moka,方媛,郭富城,城城,

相關連結:【唔揀巨星名模要國貨】城城十六號愛人藤原紀香熊黛林爭少少做到城嫂http://bit.ly/2neVyxL淘寶底褲Model方媛升呢天王嫂轉 ...


相關連結:【唔揀巨星名模要國貨】城城十六號愛人 藤原紀香熊黛林爭少少做到城嫂

http://bit.ly/2neVyxL

淘寶底褲Model 方媛升呢天王嫂轉賣澳洲產品

http://bit.ly/2ouFb0h

錫到Moka燶 城城上海買入三千萬豪宅做聘禮

http://bit.ly/2ouyH1j

郭富城終於肯結婚娶老婆,與內地女友方媛(Moka)原來在三月 四日已經靜悄悄在香港婚姻註冊處入紙,更有消息指Moka已經懷 有兩個月城種,今次真係雙喜臨門。

自從步入五十歲,城城的心態上起了重大變化,以往只會話工作就是 他的伴侶,多年來從冇正式公開過女友名分,但一五年十二月竟然史 無前例高調確認Moka女友身份。

「其實城城見到身邊啲朋友,個個都結晒婚,有晒小朋友,得佢一個 仲係單身,所以佢呢兩年成日都話想有頭家,想生小朋友,遇啱Mo ka喺呢個時候出現,終於,佢可以成為郭太。」知情者說。

由於城城忙於拍戲,目前在無錫趕拍《西遊記之女兒國》,拍到四月 中先拍完,到五月初又要飛到加拿大拍另一部電影,所以婚禮最大機 會是在下月中舉行,更不會大排筵席,只會邀請親人及幾位好朋友出 席,低調舉行。

其實城城一直都希望婚禮盡量簡單及低調,所以他原本計劃到海外註 冊,他有考慮過到其餘三大天王結婚地方拉斯維加斯舉行,這裡手續 最簡單快捷,後來有人建議城城到不丹結婚,因為他近年篤信寧波車 ,相信在不丹結婚可以得到寧波車祝福。

點知未來老婆Moka極力反對在海外結婚,堅持要在香港註冊,目 的是為了要盡快得到居港權。

「因為喺美國同不丹註冊,喺香港係冇法律效力,Moka亦知道有 呢個問題,佢話咁樣會影響到佢攞居港權,無論申請所需時間同手續 都會比喺香港結婚複雜好多。」知情者說。

根據入境處法例,一般內地來港的探訪簽注逗留期只有七天,若與香 港永久居民結婚後,配偶可以申請為期九十天的探親簽證,無限自由 往返,並需每三個月返回內地申請簽證,結婚年屆四年後,配偶可轉 申請單程證,成為普通香港居民(但亦未能申請香港特區護照), 直至連續住滿七年後,便正式成為香港永久居民。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!