掃呢頁CODE去手機

2017年3月29日 星期三

舒淇馮德倫Sweet爆遊日 高調拖手咀嘴 __,馮德倫,舒淇,

隔住個Mon都覺得佢哋好甜蜜呀!台灣女神舒淇早前突然喺網上吐苦水,令粉絲都擔心佢係咪同老公仔馮德倫鬧交!馮德倫就解釋老婆只係睇完書有感而發,太好文采啫 ...


隔住個Mon都覺得佢哋好甜蜜呀!

台灣女神舒淇早前突然喺網上吐苦水,令粉絲都擔心佢係咪同老公仔馮德倫鬧交!馮德倫就解釋老婆只係睇完書有感而發,太好文采啫,但可能大家疑慮未釋,不過今次就有圖有真相,唔使擔心佢哋兩公婆,因為佢哋被粉絲影到同遊日本,仲Sweet到爆拖手,舒淇仲餵老公食嘢𠻹!

一向低調嘅佢哋,去到日本就零包袱零戒心,喺室內時兩人密密傾又談情,舒淇仲不時深情望住老公,小鳥依人咁,搞到馮德倫勁冧輕撫老婆,兩人仲情不自禁高調攬攬兼錫錫!之後喺餐廳度時,兩人並肩而坐,舒淇仲餵老公食嘢,旁若無人咁,齋睇相都覺得Sweet到爆呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!