網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月19日 星期日

楊愛瑾 車婉婉Ready入院 __,車婉婉,楊愛瑾,

Miki帶定iPad入院,屆時可以播音樂紓緩緊張心情。
楊愛瑾車婉婉Ready入院2017可謂喜事連連,單是上半年已有大批女藝人輪住生B。3月先有謝安琪及周汶錡;4月則有車婉婉及蘇永康老婆Anita;5月更 ...


楊愛瑾 車婉婉Ready入院

2017可謂喜事連連,單是上半年已有大批女藝人輪住生B。3月先有謝安琪及周汶錡;4月則有車婉婉及蘇永康老婆Anita;5月更有楊愛瑾(Miki)及吳若希;8月則有孫慧雪等。

首度懷孕的Miki表示老公已摸熟往醫院的路線,問到如在街上作動如何處理?Miki說:「打去醫院問情況,睇護士畀咩建議我,如有時間就返屋企攞走佬袋,再梳洗吓先入院。(袋入面有咩?)睡衣、BB衫、出院衫、牙刷、牙膏、iPad等,不過未執好晒,欠啲日常用品未擺。」

而將做媽媽的車婉婉,則透露現時定期返醫院做產檢,早已對去醫院的路線瞭如指掌:「知道車程要幾耐,依家老公同朋友都唔畀我單獨走嚟走去,成日Check住我行蹤。(執好走佬袋未?)未呀,不過啲朋友已經叫我執定。」

蘇永康太太Anita早前腹大便便出席好友飯局。
  • 蘇永康太太Anita早前腹大便便出席好友飯局。
車婉婉手執籃球與巨肚作比較。
  • 車婉婉手執籃球與巨肚作比較。

鍾意就快D Share啦!