網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月29日 星期六

2007年樂壇插班生齊賀「江蕭戀」 __,007,

隔咗十年,Oscar同Elanne暗渡陳倉。前歌手、現升呢為「生煎王」的蕭潤邦(Oscar)和江若琳(Elanne)由朋友變成戀人,兩人身邊一眾同於2 ...


隔咗十年,Oscar同Elanne暗渡陳倉。

前歌手、現升呢為「生煎王」的蕭潤邦(Oscar)和江若琳(Elanne)由朋友變成戀人,兩人身邊一眾同於2007年出道的歌手好友如洪卓立、鍾舒漫、張紋嘉,張惠雅及陳柏宇等齊表示愕然,但仍興高采烈送上祝福,笑罵兩人戀情收得太密,又話要屈兩人食大餐補數。

洪卓立:「我都係睇到東網先知道咋,當然祝福,我已經立即喺我哋2007年出道歌手嘅群組度,大家都恭祝佢哋啦,估唔到佢哋拍拖,完全無先兆,唔聲唔聲咁樣,但都開心,佢哋兩個人都係好得意嘅人,(一啲都唔察覺?)唔怪得Oscar成日約食飯啦,原來吓…,可能借啲易咁。」

陳柏宇:「你講我先知囉,佢哋(2007年出道歌手)仲喺個group度send Oscar啲新聞畀我,我以為Oscar齋拍拖,冇睇入面喺啲咩內容,原來佢(同Elanne拍拖)…頂。」

鍾舒漫:「梗係恭喜佢哋,我戥佢哋開心呀,大家都識咗十年,呢個結局雖然係幾surprise,但又係好sweet嘅,其實一直都約緊江ling(Elanne)食飯,但約得好辛苦,大家都忙,見極都見唔到,其實佢都表達過佢有着落,我都好緊張係邊個人,要佢遲啲介紹我識,嗰時聽到口氣,佢都好開心咁嘅,今個月完咗我就諗住見佢,又見埋佢另外一個,我覺得睇吓過唔過我嗰關先啦,咁依家唔使啦,都知道晒,我都識咗Oscar都好耐啦都放心嘅,咁中間都唔係成日見,但不斷都大家都成日傳短訊,關心吓大家,知道佢係一個好好嘅男仔,希望佢畀到江ling幸福啦,我都希望佢哋走到最後,好開心祝福佢哋,我要佢哋請我食飯,要夾硬嚟。」

張紋嘉:「梗係好呀佢哋拍拖,佢哋我兩個都熟,大家有一齊玩,有去Oscar嗰度食嘢,好似一班friend,佢哋兩個一齊咗,所以絕對祝福,我好開心亦好surprise,因為早嗰兩日都有同江ling(Elanne)做嘢,但佢個口好密都冇提過。」她又望兩人可以幸福快樂,由朋友變成情侶特別難得,一定比一般的情侶更為了解。

張惠雅:「我事前唔知佢哋拍拖喎,依家佢哋承認咗,我要大叫:『愛啊!哈利』(潮語意思係好開心咁解)。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!