掃呢頁CODE去手機

2017年4月29日 星期六

7月擺酒 終極性感 陳柏宇未婚妻:唔介意佢冇錢 __,陳柏宇,

7月擺酒 終極性感陳柏宇未婚妻:唔介意佢冇錢娛樂名人陳柏宇(Jason)被網友封為人生贏家,因為他有個模特兒女友符曉薇(Leanne),「薇宇戀」將於 ...


7月擺酒 終極性感

陳柏宇未婚妻:唔介意佢冇錢

娛樂名人

陳柏宇(Jason)被網友封為人生贏家,因為他有個模特兒女友符曉薇(Leanne),「薇宇戀」將於今年拉埋天窗,日前準人妻Leanne為《蘋果》影婚前性感相,宣佈將於7月2日在九展擺酒。



Leanne16歲入行做𡃁模,近年開設自家品牌Bernardo Thad出潮錶。

「喊住話愛我」

拍拖初期,Jason陷事業低潮,絕世好女友Leanne同甘共苦,她說:「識Jason時佢直情冇乜收入,佢份人好大使,乜都用最好,要問屋企借錢生活,我好記得當年同佢講『我唔介意你冇錢住公屋,但你好似當天空係ATM,張開手就有錢攞出嚟!』跟住佢就改變好多,開始儲錢。」去年Jason捱出頭,獲商台叱咤男歌手銀獎,她坦言:「好開心,終於有人見到佢!」問到鍾意男友甚麼?她說:「好真囉,佢喺台下同台上係一個人,啱啱開始半年,佢飲醉喊住話好愛我,好感動!」

問到6年「薇宇戀」曾否嗌分手?Leanne笑說:「試過一次,就係佢唔記得我生日,佢連續5年唔記得我生日,其實佢冇乜記性,嗰年生日我打電話問佢放工有乜搞?佢話做gym,我好嬲,鬧完佢嗌分手,第二朝6點佢上我屋企撳門鐘,唔夠24小時好番。」Leanne最鍾意男友的歌是《沒有你,我甚麼都不是》,她看着男友MV唱這首歌,雖然走音但情感夠真。



兩人拍拖6年,不過陳柏宇連續5年唔記得女友生日。



Model出身的Leanne,擺甫士好熟練。



兩人在微博不時放閃。

自家出潮錶

16歲入行做model的Leanne,近年將主力轉戰金融投資,並開設自家品牌Bernardo Thad出潮錶,找到自己的一片天:「因為喺model行業,我唔係好搵到自己方向,我覺得人生一定要有定位,但喺model我搵唔到自己嘅角色,好似可有可冇,所以想搵份存在感比較大嘅工作。」

有近十年金融投資經驗的她,試過損手6位數字,問有否幫男友投資?她說:「我哋為咗將來同小朋友,儲蓄同基金都有買,其中一份賺咗差唔多7位數。」

採訪:余燕儀

攝影:沈健程

場地:香港九龍貝爾特酒店

難得生性暴龍哥創科眾籌夢,遭隱世肥報販秒殺! https://goo.gl/hnEB7D

「蘋果VR」App

App store下載: https://goo.gl/0kW2cK

Google Play下載: https://goo.gl/4K7EHw


鍾意就快D Share啦!