掃呢頁CODE去手機

2017年4月29日 星期六

低調婚禮被發現 周柏豪老婆諗過Hold住 __,柏豪,周柏豪,

周柏豪呢番說話,真係聽到全場都眼濕濕!歌手周柏豪今晚起於紅館舉行一連三場演唱會,他罕有地大談與太太的經歷,他說:「大家都知我感情事比較低調,但大家有用 ...


周柏豪呢番說話,真係聽到全場都眼濕濕!

歌手周柏豪今晚起於紅館舉行一連三場演唱會,他罕有地大談與太太的經歷,他說:「大家都知我感情事比較低調,但大家有用心聽,或者係支持我好多年嘅fans會知我用音樂去紀錄同佢(周柏豪老婆)嘅經歷,呢首係三首其中一首,當時我寫畀佢做生日禮物,都係我同佢一周年嘅禮物。」並唱出《天光》。唱完後,他走到鋼琴前坐下,他繼續以「佢」來形容太太,他說:「我同佢喺我未入行已識,我哋一齊咗十幾年,佢將佢最黃金嘅青春奉獻畀一個未必寫包單嘅人,我係一個好麻煩嘅人,我知自己係麻煩友,喺人生搵到個完全體諒自己嘅人真係好難,但我搵到!」再自彈自唱《我的宣言》。

柏豪又透露當初對太太一見鍾情:「唔知佢係咪,嗰時我做緊model,我問佢做咩,佢又問我做咩,我話做model,佢話『我唔識你』。嗰時我又好瘦,佢畀咗個稱呼我叫『瘦奀茄』,瘦同茄我都識,『奀』字係不大,即係細,你就細!」又指以前乜都唔識,有段時間他曾經爛面:「我冇出街9個月,嗰時我好驚恐,淨係得佢做嘢,我就學彈琴學結他,我收入係零,所以就寫歌送畀佢!」他又指這十幾年過得很快,有時與太太到外國工作,會有第一次約會時的感覺,又指與太太價值觀很相似。之後柏豪重提與太太在外地結婚的時候,發現有狗仔隊在場,他眼濕濕說:「我哋唔知點算,籌備咗好耐,想低調,佢突然問我『個婚禮使唔使hold住?』,佢好偉大,可以為我做任何事!」再唱出寫給太太的婚禮歌曲《終於我們》。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!