掃呢頁CODE去手機

2017年4月29日 星期六

情迷陽光男!劉佩玥自爆初戀男友運動叻 __,劉佩玥,

伍允龍都鍾意做運動喎,劉佩玥會唔會考慮先?無綫藝人劉佩玥、劉穎鏇及馮盈盈等今午出席排球活動,與昔日中國女排名將孫玥及同場,場面熱鬧。身形高挑的劉佩玥及 ...


伍允龍都鍾意做運動喎,劉佩玥會唔會考慮先?

無綫藝人劉佩玥、劉穎鏇及馮盈盈等今午出席排球活動,與昔日中國女排名將孫玥及同場,場面熱鬧。

身形高挑的劉佩玥及劉穎鏇頓時給比下去,忽然變得「小鳥依人」,劉佩玥笑謂:「見到孫玥好開心,因為大家個名都有個『玥』字,我對佢有情意結。我爸爸以前都打排球嘅,我雖然冇乜運動細胞,但最終都打到入校隊,打過比賽有贏有輸!(有否展開過排球情緣?)我讀男女校,大家一齊練波感情好好,冇諗咁多嘢,不過我第一個男友都係運動健將,佢玩三項鐵人、排球同籃球等,我都會請教佢,嗰段日子係好難忘嘅青蔥歲月。(你係咪鍾意運動型多啲,好似識打功夫咁?)運動同功夫都唔關事,我係覺得運動比較正面、陽光啲。」

劉穎鏇讚《學》師姐肯教人

而身為港姐亞軍的劉穎鏇獲派去主持《學是學非》及《安樂窩》,工作量陸續遞增,當被讚廣東話有進步,她即開心不已。談到《學是學非》一眾師姐很嘈吵,她笑答:「效果嚟啫,我哋喺鏡頭前後都真係好開心,佢哋(師姐)好肯教我哋嘢,share experience!」

劉穎鏇擔心男友踢波受傷

身形高大的劉穎鏇拍照時更一展排球球技,且透露:「我都打咗2、3年,以前仲鍾意去沙灘打,好難郁動。今次見到孫玥佢哋好興奮,第一次見真人咋。(男友都打排球?)佢打美式足球,比較危險,好彩暫未受過傷。」

----------------------------------------------

東網已全面支援360影片及相片,讓你全方位睇盡新聞大事,恍如置身現場,立即登入東網360網頁: http://on.cc/360/

如仍未更新東網App,請按此連結收睇360影片: https://goo.gl/8TleVR


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!