掃呢頁CODE去手機

2017年4月10日 星期一

【金像獎】林家棟從後突襲攬啜 志偉驚青抹嘴:粉腸! __,志偉,金像獎,林家棟,曾志偉,

出爐金像獎影帝影后林家棟惠英紅到後台接受訪問,惠英紅見到林家棟即刻話﹕「我支持你!」林家棟更咀出爐男配曾志偉個嘴,惠英紅都有鍚佢一啖,志偉即鬧家棟:「 ...


出爐金像獎影帝影后林家棟惠英紅到後台接受訪問,惠英紅見到林家棟即刻話﹕「我支持你!」林家棟更咀出爐男配曾志偉個嘴,惠英紅都有鍚佢一啖,志偉即鬧家棟:「粉腸!」急急抹嘴。剛才小紅姐在台上講得獎感受時,情辭動人,一念及亡母,更是淚如下,兩度謂「我冇丟到姓惠嘅架!」又感謂上次金像獎得獎時,父親離世;今次得獎前數月母親又離世,小紅在台上痛哭謂:「我希望可以有屋企人同我分享下!」小紅在後台受訪時謂:「一路有人問我,係咪好緊張好緊張,我就叫大家唔好問。我自己有個心願,如果唔係媽咪早幾個月過咗身,我唔會有呢個心願,我好想攞呢個獎畀佢睇,我真係為咗佢做咗一啲嘢係畀社會嘅,希望佢會明白。我從未諗過今日會攞獎,如真係攞獎就講台上嘅說話,唔係刻意去催淚,好抱歉剛才係台上面失儀、失態,想同所有朋友講聲唔好意思。自己做新人時好多人幫過我,現在如遇好電影,唔理係咪片酬好低,封利是都好,但只要好電影我就會支持。」影帝林家棟就話:「咁多年嚟好多人睇住我大,出到嚟得到好多人嘅鼓勵,香港人最叻就係追夢,有夢就不妨去追,好開心大家俾我有呢個機會。其實最重要就係要一個好劇本,冇呢個劇本就唔會做到呢樣嘢。」至於最佳男配角曾志偉,喺後台開心得跳起五次。對於曾國祥未能奪得獎最佳導演,是否美中不足?志偉稱:「其實都開心0架喇,不過知道佢攞唔到都有少少美中不足,爭少少,不過佢仲後生,遲啲攞都唔緊要。」

攝影:葉君海、陳慧安、仇志德、陳順禎 大家一齊鍚志偉 嘩!強吻!
抹抹嘴先
林家棟指最重要有個好劇本
志偉開心到跳起

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!