掃呢頁CODE去手機

2017年4月10日 星期一

惠英紅興奮隊酒賀封后:我做戲真係唔叻 __,惠英紅,

小紅姐果然有霸氣!新出爐金像影后惠英紅出席英皇電影安排的慶功宴,手執獎項的她在拍照後感激傳媒,她說:「多謝你哋對我咁好,我唔係最紅嗰個,我做戲真係唔叻 ...


小紅姐果然有霸氣!

新出爐金像影后惠英紅出席英皇電影安排的慶功宴,手執獎項的她在拍照後感激傳媒,她說:「多謝你哋對我咁好,我唔係最紅嗰個,我做戲真係唔叻!」又點頭感謝傳媒,其後任達華與溫碧霞都送上擁抱支持,老闆楊受成送上祝福時,她大叫:「呢個老闆無得頂!」未幾,即將上映的新片《喵星人》主角,一隻大型的貓貓「犀犀利」更跪地獻花,令惠英紅十分開心,她開香檳慶祝後更即場自隊。

她表示已幾十年無飲酒,在後台更高興得一次飲完一杯紅酒,笑謂自己未醉。談到她奪獎時感觸,她說:「講真,大半個月前已經好緊張,我係想畀媽咪一個交代,老闆因為咁而捐咗好多錢去幫呢啲病嘅人,我好希望攞呢個獎去多謝我媽媽!」

她直言這部電影是蝕錢,更謂十多年來都未試過拍一部戲而票房不到二百萬,而且劇本被多間公司拒絕開拍,因知道賺不到錢。

談到她感謝導演,更揚言下次拍該導演的電影不收片酬,她謂導演很相信她,在造型上出現意見分歧亦順從她,感激對方的信任,她說:「錢係重要,但唔係最重要,佢係我恩人,畀咗個機會我向媽媽交代。」

憶起亡母的她又再度落淚,她說:「我記得喺我媽媽捱唔住嗰陣,我話會為姓惠嘅撐住,唔會令姓惠嘅丟架,噚日係媽媽走咗第100日。」

她表示會拎埋獎項去拜祭媽媽,又謂媽媽從未讚過她,但容祖兒的媽媽就曾向她透露,她的媽媽在別人面前稱讚她,她說:「好想媽媽讚我叻女,但佢唔會用口讚,有時情緒差會問佢點解唔讚我,今次攞獎唔係為自己,係為媽媽。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!