掃呢頁CODE去手機

2017年4月10日 星期一

「打尖」出世!黎諾懿笑囝囝好百厭 __,黎諾懿,

諾懿話仔仔好百厭。藝員黎諾懿與老婆李潔瑩的愛情結晶品「小春雞」今早於養和醫院出世,BB出世重6.6磅,母子平安,恭喜!恭喜!開刀「小春雞」預產期原本是 ...


諾懿話仔仔好百厭。

藝員黎諾懿與老婆李潔瑩的愛情結晶品「小春雞」今早於養和醫院出世,BB出世重6.6磅,母子平安,恭喜!恭喜!

開刀

「小春雞」預產期原本是16日,李潔瑩亦打算順產,但最後仍接受醫生建議「打尖」開刀分娩,黎諾懿表示:「老婆本來堅持順產生,但呢幾日感覺唔同平時,醫生檢查話老婆就生得,但係BB未轉頭,個頭未入產道,同埋個仔個頭比較大,建議開刀生,幫我哋打尖安排產房。開刀嗰陣個仔都好百厭,左閃右避,最後醫生要用吸盤吸佢出嚟。」

湊仔冇問題

黎諾懿指初為人父心情好得意,感覺神奇,但因星期日才決定翌日開刀生BB,給老婆「詐型」由求婚、結婚到生仔也十分倉猝。問到黎諾懿覺得仔仔似他還是媽媽?他笑說:「啲人話個樣就似媽咪,我覺得對眼似我。」黎諾懿因為篤信風水,仔仔名字會交給師傅改,英文名會由老婆改,他說:「湊仔就唔係問題,因為已經喺我哋兩個家族嘅第八個BB,所以好熟手。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!