掃呢頁CODE去手機

2017年4月10日 星期一

【金像獎】《樹大招風》摘電影導演男主角 大陸全線封殺禁提 __,大陸,金像獎,中國,

「第三十六屆香港電影金像獎」已經圓滿結束,《樹大招風》奪5獎成大贏家,囊括最佳電影、最佳導演、最佳男主角、最佳編劇同最佳剪接。(完整得獎名單:http ...


「第三十六屆香港電影金像獎」已經圓滿結束,《樹大招風》奪5獎成大贏家,囊括最佳電影、最佳導演、最佳男主角、最佳編劇同最佳剪接。(完整得獎名單: http://bit.ly/2phweb8 )《樹大招風》其中一個導演,就係《十年》中《方言》嘅導演歐文傑,但今年同上年《十年》一樣,《樹大招風》被大陸全線封殺,大陸媒體新浪娛樂、搜狐同騰訊都「自動」刪走最佳電影一欄,至於《樹大》其他相關獎項,媒體只係公佈得獎人名,但戲名欠奉。而同樣喺得獎名單中戲名「被消失」嘅,仲有《點五步》,雖然呢套戲明明喺今個月7號喺大陸上畫,但係佢個名都係「被消失」,同樣係有得獎人名冇戲名。有指《點五步》片尾有雨傘運動嘅場面,未知係咪「被消失」嘅理由。而今年已經係連續第2年,大陸媒體拒提最佳電影賽果。講番現場,《樹大招風》監製游乃海上台致謝辭時話:「多謝金像獎、評審,多謝支持呢部戲嘅朋友,《樹大招風》有咁成績真係喜出望外,當初杜生搞呢部戲得一個目的,就係培養啲新導演,冇諗過票房同市場,所以一定要多謝支持呢部戲拍得成嘅寰亞公司嘅劉總,希望更多老闆支持我哋香港嘅新導演,香港嘅年青人係好勁嘅。」任賢齊:「多謝咁多前輩,香港電影豐富咗我嘅生命,我所有嘅夢想都係電影睇到,我好榮幸可以參予呢部電影,多謝大家支持,我會用心繼續拍好電影。」姜皓文:「多謝大家鍾意《樹大招風》。」林家棟:「希望來年有更多唔同類型,唔年年代嘅電影人,拍更多更靚嘅電影畀大家睇。」黎明上台頒發最佳男主角,全場立即歡呼,最佳男主角由《樹大招風》林家棟奪得,佢先後3次最佳男配角,首次入圍最佳男主角就成功得獎。家棟台上話﹕「冷靜啲,一定要。呢部電影去年好多好聲音、好多風風雨雨,但仍得到寰亞支持,多謝林生。亦要多謝杜琪峯、游乃海,同三位新晉導演,仲有編劇台前幕後、黑仔(姜皓文),同唯一女主角。咁多年入演戲,我覺得係冇分年紀,唔計較顏值,最重要用個心做好每個角色。我好proud of自己係香港演員,咁多年嚟畀咗好多養份我,幾十年社會變化、人嘅變化,令我可以做啲有血有肉,令我可以做啲好人性嘅角色大家睇,希望往後有更多呢啲角色畀大家,同新晉導演出現。仲要多謝珍姐、萬子、華仔,我覺得一定要多謝媽媽,佢喺度,我訓練班個心困惑,放心。」最佳女主角由章子怡上台頒發,最後由惠英紅憑住《幸運是我》奪得,小紅姐喺台下激動落淚,同鮑姐攬住,行上台時不慎跌倒。上到台小紅姐話自己好激動,仲按住心口,話自己隻手抽緊筋。小紅姐首先多謝導演,然後就話:「今次點解我咁激動,因為我拍呢套戲係想俾我媽咪,佢有十幾廿年老人癡呆,我拍嗰時,我媽咪攤喺到,飯都唔食。希望大家知道老人痴呆係需人關注。」小紅謂感謝英皇電影老闆楊受成,因為呢個劇本冇人肯要,得英皇不介意。今次係小紅第三次摘金像獎:「我第二次拿獎為自己,因為我唔可放棄自己鍾意嘅工作。我當時緊張到得番九十幾磅,媽咪我想話俾你知我冇丟你架。我媽咪走咗幾個月,我好希望有屋企人同我分享,希望媽咪同我講一聲以我為榮。上次我攞咗獎,我爸爸就走咗。今次我未攞獎,我媽媽走咗。我好想同媽媽講,我冇丟姓惠嘅架。」郭富城上台頒發最佳導演,最佳導演由《樹大招風》三位導演許學文、歐文傑、黃偉傑奪得,而歐文傑係電影《十年》入面《方言》嘅導演,黃偉傑﹕「真冇諗,好感動,好多心血,寰亞唔知咩情況俾咗我哋拍,多謝杜琪峯、游乃海咁有心培育我哋,希望可以繼續拍電影俾你地繼睇。台前幕後演員在心中。好驚今日嚟唔到,太太前三日生咗B,好驚嚟不到,但小朋友好生性,可以等埋佢出院先嚟。」許學文﹕「多謝台前幕後,教過我哋老師,兩位同伴,一齊同行5年。多謝父母細細個帶我去睇,仲有演藝學院,教識我做電影嘅態度,唔係今日唔會係呢度。」歐文傑﹕「多謝《樹大招風》各位工作人員,監製,Elaine,我好難教、好反叛,後期嘅同事。(有人圈佢)我唔會理你,冇諗過攞最佳導演,最後一定要多謝我太太,黃進話劇本喺電影嘅靈魂,雖然你永遠唔會係我劇本嘅靈魂,但你永遠係我嘅劇本,多謝。」趙薇同許鞍華上台頒發最佳兩岸華語電影,由《一路順風》奪得,但冇人上台領獎,頒獎嘉賓許鞍華同趙薇代領。至於最佳動作設計嘅得獎者、《湄公河行動》嘅董瑋同樣因為缺席,由電影老闆代領,最佳動作設計嘅頒獎者梁小龍、陳惠敏、盧惠光上台講述各自入行經過。不過臨睇提名名單時,陳惠敏就講起成龍早前先喺奧斯卡得獎,不過後來有人提佢成龍得到嘅成就獎,梁小龍仲話:「唔好講咁多廢話喇!」許冠文頒發專業精神獎,由海報師阮大勇先生奪得,台上話﹕「講嘢對我最困難,朋友知我唔識講,但為呢個獎,我練習咗一段時間。多謝香港金像獎,頒個咁特別嘅獎俾我,體諒我幾十年嘅努力,香港係福地,天時地利人和同環境,造就我嘅工作——海報。多謝許冠傑、許冠文,麥嘉、泰迪羅賓、施南生、曾志偉等,好多好多,仲有宣傳部主任……,我太緊張嘞,我1975,唔係,係57年嚟香港,今年剛好60年,得到呢個獎係我最大光榮,多謝天上嘅太太,我嘅家庭。」最佳男、女配角分別由《一念無明》嘅曾志偉同金燕玲奪得,其中金燕玲已先後獲十次提名,今次第4次奪獎。金燕玲一開口就喊,好感觸話:「我真係好開心呀,我冇諗過做配角都攞埋金像同金馬獎,係我夢想,好多謝導演,兩個都得28歲,同我女咁上下年紀,就送咁大份禮物俾我。呢幾日諗咗好多,真心好想擺呢個獎,但又唔敢諗,原來呢個世界上一路有人睇住我,好感謝金像獎評審、睇住我嘅人。電影係好緊要,唔理咩角色,一路好好去做就會有人睇到,呢個係我嘅信念。我仲要多謝我個家人同個女,佢好乖,sorry我唔能可以去英國同你一齊生活,因為你好乖我先可以專心拍電影。多謝向太,Mon……金燕玲唔係邊個,因為佢係佢自己。」另外,大會邀請關淑怡、陳奐仁同Supper Moment做表演嘉賓。

《樹大招風》奪最佳電影,導演拉隊上謝講感言。
曾志偉、石天同麥嘉等上台頒最佳電影。
林家棟封帝
惠英紅奪獎後,話自己冇失禮屋企。 仲話兩次攞獎都撞啱失去摯親。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!