網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月15日 星期六

嫁咗?王敏奕晒合照改口嗌曾志偉做老爺 __,志偉,王敏奕,曾志偉,

雖然人人都叫曾志偉做「老爺」,但係出自王敏奕把口就有唔同意思喇!尋日係啱啱攞咗金像獎「最佳男配角」嘅曾志偉64歲生日,每年呢個時候,佢都會搞生日Par ...


雖然人人都叫曾志偉做「老爺」,但係出自王敏奕把口就有唔同意思喇!

尋日係啱啱攞咗金像獎「最佳男配角」嘅曾志偉64歲生日,每年呢個時候,佢都會搞生日Party邀請一班朋友敍吓舊咁!除咗班圈中好友,身為志偉仔仔嘅曾國祥當然有出席啦,佢仲帶埋「女友」王敏奕去𠻹!咦~咪住先!王敏奕呢日喺網上晒咗合照,仲嗌志偉做「老爺」,唔通已經做咗曾家新抱?

王敏奕喺Instagram上載咗張同志偉及曾國祥嘅3人合照,似足一家人咁,連佢都忍唔住留言:「我們的眼都笑成了一條線 ☺️14.04.2017 老爺生日快樂 ❤️」唔少網民都問佢「結婚了嗎」,又不斷恭喜佢!

雖然好多人都會叫志偉做「老爺」,但對於王敏奕嚟講係有特別意思,唔可以隨便嗌嘛,所以喺2年前佢就話只會叫志偉做「Uncle」嘅(相關新聞: https://goo.gl/Y4oGJB ),但今次突然升呢改口叫「老爺」喎,睇嚟呢位「新抱仔」都ready嫁入曾家喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!