網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月15日 星期六

周秀娜拋胸帶隊玩瑜伽 __,周秀娜,

周秀娜拋胸帶隊玩瑜伽娛樂要聞周秀娜昨晚表示如果去陽光海灘的地方慶功,穿泳衣在所難免。周秀娜昨晚在觀塘與一班OL玩瑜伽,宣傳她有份主演的新片《29+1》 ...


周秀娜拋胸帶隊玩瑜伽

娛樂要聞


周秀娜昨晚表示如果去陽光海灘的地方慶功,穿泳衣在所難免。

周秀娜昨晚在觀塘與一班OL玩瑜伽,宣傳她有份主演的新片《29+1》。身穿小背心的娜姐做瑜伽動作時不時拋出事業線,但其筋骨頗硬,表現有點吃力。問是否因為宣傳自己新戲所以性感現身?娜姐說:「都唔係,不過今次反應好,優先場都加場,希望落力啲宣傳效果好啲。」若票房好的話會否再性感一點?她說:「都唔關事,票房我哋控制唔到,盡做啦。不過如果老闆有慶功嘅話,我又鍾意陽光與海灘嘅地方,到時泳衣就在所難免,一定會影番張相畀大家睇,欣宜都好中意陽光與海灘㗎。」

此外,娜姐昨午在旺角出席日本化妝品牌活動,自爆拍攝無綫劇《宮心計2深宮計》時,因眨眼頻率太勁而被工作人員指放電。娜姐說:「佢哋要求我用對眼電馬浚偉,有時我淨係眨眼,其實未交戲,佢哋已經話收貨。」

採訪:卓寶花、盧妹

攝影:仇志德



娜姐為宣傳新片,昨晚率領一班OL玩瑜伽。



娜姐昨午自爆拍劇時眨眼太密而被指放電。


鍾意就快D Share啦!