網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月24日 星期一

郭晶晶:名人:郭晶晶誕女 爺爺霍震霆狂讚靚女 __,郭晶晶,

恭喜!恭喜!現年35歲的跳水皇后郭晶晶再做媽咪,恭喜恭喜,已育一子霍中曦的晶晶,剛誕下二女,湊成一個好字,而做開運動的她,亦火速復原,今日中午一時許由 ...


恭喜!恭喜!

現年35歲的跳水皇后郭晶晶再做媽咪,恭喜恭喜,已育一子霍中曦的晶晶,剛誕下二女,湊成一個好字,而做開運動的她,亦火速復原,今日中午一時許由老公霍啟剛陪同出院。

今手下午1時許,郭晶晶在老公霍啟剛陪同下出院,霍啟剛先獨自行出來會合司機,隨後的晶晶手持BB車步出養和醫院。為免被傳媒將BB靚樣曝光,他們即時快手快腳登上座駕離開,還警覺性極高地將窗簾拉上。

東網致電霍震霆,恭喜他再添一孫,他開心地說:「多謝,係孫女,今朝返咗大陸開會,依家返緊香港。(見過孫女未?)見過,好開心,幾健康,好多頭髮。(靚唔靚女?)梗係靚女哈哈。(霍中曦鍚唔錫妹妹?)佢好錫個妹,好多親友都話中曦好錫個妹,大家都好開心。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!