網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月24日 星期一

娛樂專題:躁底蔡思貝靠洪永城發洩 __,蔡思貝,洪永城,

兩人性格大不同。洪永城(Tony)與蔡思貝(Sisley),同是新一代無綫力捧的藝人,兩人的喜好、性格、處事方式都大大不同,正好一個凹一個凸,他倆從拍 ...


兩人性格大不同。

洪永城(Tony)與蔡思貝(Sisley),同是新一代無綫力捧的藝人,兩人的喜好、性格、處事方式都大大不同,正好一個凹一個凸,他倆從拍劇合作的同事漸漸成為好朋友,Sisley更自爆在連串負面新聞爆出時,幸得Tony包容,給予她發洩的機會!

T:洪永城 S:蔡思貝

好蝦vs強悍

Tony是個大男孩,外形讓人覺得他是一位對任何事都冇所謂、易話為的人,不論對女友還是朋友,都依對方的意願去做,相反,Sisley卻讓人覺得她是強悍、要求別人順從自己的人,事實與想像,是否如此?

S:細個有諗過如果我係男仔,做我女朋友一定會好幸福,因為我鍾意照顧人,外人覺得我強悍,其實我唔係㗎,強悍係外表啫!

T:我睇落去好似好好蝦咁,畀人感覺中性啲,可能係與生俱來畀人覺得我「腍善」啲啦,但我就覺得自己唔應該太易話為,要有自己性格,唔係為咗迎合大家屋㗎嘛。

生於無綫 vs 長於有線

Sisley是港姐出身,Tony則從有線過檔到無綫,二人在工作的際遇上有何不同?有沒有羨慕對方的際遇?

S:我由選港姐之後一直好順境,選完兩個月就有劇拍,好感恩啦,雖然呢三年有挫折,但得到嘅嘢真係好多!

T:其實呢樣嘢我哋冇得比較,男同女際遇本身都唔同,不過我自從加入TVB後,所行嘅路都係我想行嘅,可以有拍劇機會、有得做主持!

零負評vs負皮女王

他倆效力無綫以來,Tony形象討好,加上公開與唐詩詠的戀情,幾乎零負面新聞,Sisley反而負面新聞不斷,被評做戲差、爆出假學歷、否認與舞蹈老師麥秋成的戀情等……,爆出假學歷新聞時,二人正合拍《味想天開》,Sisley直言當時情緒好差,會無故發脾氣,受氣者正正是對手戲最多的Tony!

S:每個人際遇都唔同,依家我面對負面新聞都冇所謂啦,真係刀槍不入,我都好感恩有呢啲事發生,將來遇到幾多風風雨雨都唔怕,好多嘢整定嘅,被打擊都係人生好重要嘅課程!

T:我好彩啲,加入TVB前都有七年主持經驗,見識多啲,你唔同呀,一出嚟就係大世界,面對嘅圈子、所受壓力好唔同,我經驗多啲,你會吃力啲,呢啲事唔係個個都應付到,你仲後生,有時間嘅!

T:嗰時你有幾單添啦,日日打開報紙,心諗:「嘩,又係你呀!」嗰時你情緒有起伏,但好厲害,做戲嗰陣又唔影響喎,不過做完就發癲

S:點解可以同你做到朋友呢?我諗就係因為同你拍《味想天開》嗰時,假學歷單嘢搞到我好煩,好多嘢有口難言,心情好受影響,成日喊,但拍劇唔可以表露出嚟,同你對手戲最多,咪用你嚟發洩囉!

T:係㗎,好無理㗎,例如會話『做咩唔幫我拎嘢』、『做咩唔畀錢呀』咁。

S:真係為嗌交而嗌囉,不過我知你明白,又冇擺喺心,你知道我唔發洩出嚟會好辛苦!

T:其實係知你辛苦,咪就吓你囉,等你再去改變

少緋聞 vs 多緋聞

Tony的緋聞女友,來來去去都是黃翠如與詩詠,如今翠如名花有主,Tony每次見記者都被追問與詩詠的戀情,相反Sisley的緋聞男友就多籮籮,有羅仲謙、鄭俊弘、溫家偉、周志文、沈震軒等等,難道公開戀情才是杜絕緋聞的最佳方法?

S:我只可以講我人緣好囉!其實做對手戲都係男仔,我拍《純熟意外》嗰時同賴慰玲、孫慧雪變成好朋友,阿雪結婚我仲做姊妹添,又唔見有人講!

T:公開戀情可以擋緋聞?或者係啦,係好事嚟㗎,不過次次都係畀人問戀情,冇咩人問我工作,係有少少美中不足!

S:好多人為咗避緋聞要避呢個避嗰個,係好壓抑,其實咁樣好辛苦,我覺得有開心嘅心情,先可以做嘢做得開心,依家我反而唔會避

開籠雀遇上鵪鶉

Tony人前人後十足開籠雀,面對記者都不時開玩笑,但Sisley面對記者卻很慎言,她直言初出道時「講得太多」,衍生出不少負面新聞,Tony似乎不太明白,尤其二人面對有關戀情的新聞時,更是一個天、一個地!Sisley說:「我唔似Tony呀,佢同詩詠係另一位置,我冇成就,想人見到我努力做嘢。」Tony就說:「我唔係太介意嘅,開心事係應該分享吓!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!