網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月30日 星期日

林文龍笑宣萱食勻中外 __,宣萱,林文龍,

Well~說出真相!藝人宣萱、林文龍、江嘉敏、黎諾懿、王浩信、譚凱琪及白雲等,到寶琳宣傳無綫新劇《不懂撒嬌的女人》,白雲低胸示人,勁晒3吋事業線!黎諾 ...


Well~說出真相!

藝人宣萱、林文龍、江嘉敏、黎諾懿、王浩信、譚凱琪及白雲等,到寶琳宣傳無綫新劇《不懂撒嬌的女人》,白雲低胸示人,勁晒3吋事業線!黎諾懿自爆劇中「風流又下流」,幾乎摸過晒所有女演員,他笑言:「劇集播出時,我會叫老婆湊仔,我自己睇劇!」

鎖鏈綁住林文龍

宣萱與林文龍在台上不時鬥嘴,林文龍被宣萱爆他食飯唔肯拎荷包出嚟,宣萱應大會要求用鎖鏈綁住文龍,文龍借機反擊:「宣萱,綁住男人個身冇用,要綁住個心先至得,無論中外都係一樣!」

宣萱有新戀情?

二人一同受訪,文龍被問到是否知道宣萱有新戀情?他說:「我唔知呀,我細個睇佢啲訪問咁講咋,我冇料爆,驚畀人滅口!(同宣萱冇咀戲,改為鬥嘴?)同佢真係冇,同高海寧、李天縱就有。(好艷福?)要睇你係咪享受,(你enjoy?)我投入咗拍攝,冇感覺。(之前同太太、囡囡去日本旅行?)係,去過復活節假,返嚟投入番宣傳工作。」

出浴鏡頭有着衫

宣萱被追問是否有新戀情,她說:「冇呀,唔好聽佢亂講,我咁啱有過兩個外藉嘅,佢就講到我好似乜嘢國家都啱咁!(片頭出浴鏡頭備受注目?)嘩,有着衫㗎喎!其實係拍完套劇,公司叫我返去特登拍嘅,大家都想今次個劇做到最好,我想公司送部myTV SUPER機頂盒畀我,等我都可以睇番自己4K演出!」

--------------

東網已全面支援360影片及相片,讓你全方位睇盡新聞大事,恍如置身現場,立即登入東網360網頁: http://on.cc/360/

如仍未更新東網App,請按此連結收睇360影片: https://goo.gl/C8ckna


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!