掃呢頁CODE去手機

2017年4月3日 星期一

雙胞胎翠如?結局跌破劇迷眼鏡 __,翠如,黃翠如,

依個結局…真係估你唔到呀!由黃翠如、洪永城(Tony)、黃浩然、傅嘉莉等主演的熱播劇《我瞞結婚了》今晚大結局,被劇迷譽為天造地設的一對嘅黃翠如及Ton ...


依個結局…真係估你唔到呀!

由黃翠如、洪永城(Tony)、黃浩然、傅嘉莉等主演的熱播劇《我瞞結婚了》今晚大結局,被劇迷譽為天造地設的一對嘅黃翠如及Tony,雖然係劇集尾段離婚,而在最後一集中,編劇都刻意安排洪永城與傅嘉莉成為一對的假象,不過唔少粉絲都睇好呢一對復合,深信大結局最後一刻,二人仍有機會重修舊好,而浩然與翠如一對同樣有不少劇迷力撐,令到黃翠如情歸何處成為大結局中最吸引劇迷嘅部分。

而結果亦令兩派粉絲大跌眼鏡,在結局的水底婚禮中,竟然爆出雙胞胎翠如!劇情講到浩然在醫病時遇上另一位與翠如一模一樣的「小霞」,當然係由翠如戴上假髮飾演,但真正嘅翠如最終都係屬於洪永城!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!