掃呢頁CODE去手機

2017年4月3日 星期一

【唱出哥哥神髓】林欣彤孖張彥博街頭獻技 蝦碌爆咪iPad 冇電 __,張彥博,林欣彤,手機平板,iPad,

四月又是懷念哥哥張國榮的月份,昨晚林欣彤(Mag)與張彥博(Bob)搞搞新意思,於尖沙咀文化中心Busking,吸引大批市民圍觀。兩人唱了數首哥哥的經 ...


四月又是懷念哥哥張國榮的月份,昨晚林欣彤(Mag)與張彥博(Bob)搞搞新意思,於尖沙咀文化中心Busking,吸引大批市民圍觀。兩人唱了數首哥哥的經典歌曲,有合唱亦有獨唱,包括《今生今世》、《不覊的風》、《風繼續吹》、《STAND UP》 、《有心人》及《追》,網民更大讚Mag唱哥哥《有心人》富感情,有哥哥感性的味道,更留言封兩人為「老表新組合」,阿博搞笑自封與Mag是Magabob(Mag+Bob)。

談到哥哥,Mag說︰「我好鍾意哥哥,因為佢真心對待每個舞台、每一位觀眾,我希望我哋都可以做到咁真。」演出期間,兩人試過「爆咪」、「忘記歌詞」及「iPad 冇電」,這些蝦碌完全顯露兩人的真性情啦。阿博謂今次合作是他提出︰「每年四月一日都會唱關於哥哥嘅歌,我同Mag都有好多合作,今年我大膽嗌佢出嚟Busking。」
林欣彤唱哥哥《有心人》,被大讚好聽。
兩人十分合拍。
林欣彤:「辛苦晒阿博,佢好認真諗彈啲咩,同埋好細心每一個細節。」
抵達現場Set up時親力親為。
一人一腳搞音響,電線都自己駁。
大批途人圍觀。
與fans們合照。
兩人玩自拍留念。
阿博有女fans埋身合照。
【美拍94狂】萌到犯規!喜拿粉藍旋風席捲全台 上一則
【新北最好玩】到台灣最靠北~邊的地方去下田 下一則
【新北最好玩】到台灣最靠北~邊的地方去下田 下一則
【美拍94狂】萌到犯規!喜拿粉藍旋風席捲全台 上一則
四月又是懷念哥哥張國榮的月份,昨晚林欣彤(Mag)與張彥博(Bob)搞搞新意思,於尖沙咀文化中心Busking,吸引大批市民圍觀。兩人唱了數首哥哥的經典歌曲,有合唱亦有獨唱,包括《今生今世》、《不覊的風》、《風繼續吹》、《STAND UP》 、《有心人》及《追》,網民更大讚Mag唱哥哥《有心人》富感情,有哥哥感性的味道,更留言封兩人為「老表新組合」,阿博搞笑自封與Mag是Magabob(Mag+Bob)。

談到哥哥,Mag說︰「我好鍾意哥哥,因為佢真心對待每個舞台、每一位觀眾,我希望我哋都可以做到咁真。」演出期間,兩人試過「爆咪」、「忘記歌詞」及「iPad 冇電」,這些蝦碌完全顯露兩人的真性情啦。阿博謂今次合作是他提出︰「每年四月一日都會唱關於哥哥嘅歌,我同Mag都有好多合作,今年我大膽嗌佢出嚟Busking。」
林欣彤唱哥哥《有心人》,被大讚好聽。
兩人十分合拍。
林欣彤:「辛苦晒阿博,佢好認真諗彈啲咩,同埋好細心每一個細節。」
抵達現場Set up時親力親為。
一人一腳搞音響,電線都自己駁。
大批途人圍觀。
與fans們合照。
兩人玩自拍留念。
阿博有女fans埋身合照。

鍾意就快D Share啦!