網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月28日 星期五

心穎認對馬明有Feel 等啱時候再進一步 __,馬明,黃心穎,心穎,馬國明,

即係幾時發生?性格開朗不時在節目中狂笑的黃心穎,外間可能只會覺得她是個大笑姑婆,但原來私底下的黃心穎卻是個完美主意者,與早前播出的劇集《與諜同謀》的工 ...


即係幾時發生?

性格開朗不時在節目中狂笑的黃心穎,外間可能只會覺得她是個大笑姑婆,但原來私底下的黃心穎卻是個完美主意者,與早前播出的劇集《與諜同謀》的工作狂人角色有點相似。黃心穎表示:「劇集出街後,啲人覺得角色好唔黃心穎,但其實係我其中一面,我都係一個工作狂、完美主意者,返到屋企其實都冇乜表情,呢個係私底下嘅我,每人都有好多面,只係啲人冇見過。」

最緊要合眼緣

在黃心穎讀書時代已經完美主意盡現,自少品學兼優的她說:「細個讀書,攞少半分都唔開心,我讀書係會好癲背晒成本書,一字不漏,咁就唔會錯,所以細個讀書大部份時間都係考第一,反而大過咗就冇咁緊張。」追求完美的黃心穎對另一半要求是否很高:「對自己就有要求,反而對另一半就冇乜要求,或者係要求我一定鍾意佢,有車有樓唔係條件,係要講鍾意同唔鍾意,要睇感覺、眼緣。」

唔得閒加深了解

黃心穎與馬國明這對緋聞情侶有約會了解過,但暫時未能發展成情侶:「因為冇時間去了解,唔急嘅,要發生就發生。」黃心穎亦坦白說對馬明有感覺,她說:「唔多唔少一定有,但要再相處下先,到搵到個Right Timing就會發生。」問到黃心穎若果遇到另一半有背叛行為,她會否斬釘截鐵了結感情?她說:「要睇有幾愛佢,好難就咁話接唔接受到,要認真考慮,因為遇到鍾意嘅人真係好難。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!