掃呢頁CODE去手機

2017年4月7日 星期五

周家蔚:集中力唔夠 周家蔚計劃送TJ上少林寺 __,家蔚,周家蔚,

周家蔚想送TJ上少林寺呀,唔知老公天明會唔會同意呢?藝人周家蔚帶同大子洪大仁(TJ)到銅鑼灣出席欖球宣傳活動,家蔚說:「我覺得TJ似我細個,都係集中力 ...


周家蔚想送TJ上少林寺呀,唔知老公天明會唔會同意呢?

藝人周家蔚帶同大子洪大仁(TJ)到銅鑼灣出席欖球宣傳活動,家蔚說:「我覺得TJ似我細個,都係集中力唔夠,依家搵緊啲班,希望幫到佢,我有朋友送咗佢十三、四歲嘅仔去少林寺,佢話幫到小朋友加強專注力同埋養成好紀律,我都捨得送TJ去,老爺反而會錫到兩個孫燶,但我覺得依家嘅小朋友實在太幸福,太多物質,譬如我反對畀個仔玩咁多手機,但天明就覺得可以畀個仔睇多啲嘢,但小朋友睇咗咁多咁繽紛嘅動畫,仲點有心機睇圖畫?」

學跳舞訓練協調同記性

家蔚又指之前極力主張TJ跳舞,她說:「雖然全部都係女仔,得佢一個男仔玩,但我覺得跳舞係可以訓練佢手腳協調同記性,結果之前TJ去咗同管弦樂團一齊表演,天明開心到不得了,覺得好自豪。」

提到細仔洪景晞(JT),家蔚說:「細佬同哥哥好唔同,之前佢打哥哥,哥哥好好,知道細佬係唔識咁做唔啱,我同TJ講其實TJ細個都有咁樣打媽咪,TJ聽到覺得唔開心。(洪金寶去咗日本有冇同兩個孫FaceTime傾偈?)有呀,我都拍咗好多兩個孫嘅片畀老爺睇。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!