網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月24日 星期三

【陳彥行拒做和事老】與梅小惠不和14年 趙學而:由得佢過咗去 __,學而,陳彥行,梅小惠,趙學而,

相關連結:【趙學而出埠】建築師老公夜帶索妹返屋企再連環約中女飲茶隊啤撐枱腳http://bit.ly/2rwJw8B【動畫患抑鬱症不離不棄】趙學而撐老 ...


相關連結:

【趙學而出埠】建築師老公夜帶索妹返屋企 再連環約中女飲茶隊啤撐枱腳

http://bit.ly/2rwJw8B

【動畫 患抑鬱症不離不棄】趙學而撐老公連環陪女:我哋有自己空間

http://bit.ly/2rMpap0

趙學而玩姊弟戀 愛細9年謝霆鋒

http://bit.ly/2rPlGkT

【多圖●小波地奇觀】骨感趙學而 鍾意行性感

http://bit.ly/2rProTL

__________________

今期封面 :

【封面 每年10萬 溝淡港人】中資高價搶地 十萬港漂大軍湧港工作讀書

http://bit.ly/2rdDM3J

趙學而在圈中好多朋友,但一定唔包括梅小惠。她們一起拍了《皆大歡喜》4年,開劇不久已經反面,至今14年,仍然未和解。

搞到反面咁大件事,起因是學而拍劇遲到,有次拍外景她又遲到,到場即刻向全部工作人員耍冧。當時只有梅小惠冇反應,趙學而就去到佢面前再講sorry,但梅小惠就黑面話:「我聽到啦,唔使講啦,係人都知我 EQ高。」自此兩個人就面左左。

有份拍劇的謝天華當時話:「呢單嘢的確堅㗎,佢兩個紮行晒馬,有人喺千鈞一髮之間平息呢件事。」

之後為了避開趙學而,梅小惠寧願做獨家村,自己一個人食飯。二人在化妝間亦會各據一方。

同劇的陳彥行談到此事,直認有人問她為何不做和事老,但她說:「自己算老幾吖,呢啲嘢要大哥大姐解決。」

去年提起同梅小惠不和,趙學而亦話:「呢啲嘢過咗去,唔想再講,由佢過咗去,工作上做到大家要做嘅就OK。」

但問到有冇被人欺負,她直認:「應該有,但唔記得,好多人覺得我好火爆,我係一點就着,但燒完就冇嘢,過咗去就算。」

雖然趙學而演《皆大歡喜》深入民心。但其實她參加新秀入行,做過《娛樂新聞眼》同婦女節目《都市閒情》主持,亦演過靚女角色,例如《天龍八部》的木婉清。

不過自從拍《皆大歡喜》搞到不愉快,她不想4年拍長劇,近年只客串電視劇和拍電影。

鍾意就快D Share啦!