掃呢頁CODE去手機

2017年5月11日 星期四

甩林作多仔溝 麥明詩暗撻 42吋巨胸余德丞 [壹週刊 - 1418] __,麥明詩,林作,余德丞,M1,

成功抱得美人歸,導演嗌cut機,余德丞都唔願放麥明詩落地。探熱針甩林作多仔溝 麥明詩暗撻42吋巨胸余德丞現年25歲的麥明詩,15年當選成為「十優港姐」 ...


成功抱得美人歸,導演嗌 cut機,余德丞都唔願放麥明詩落地。

探熱針

甩林作多仔溝 麥明詩暗撻 42吋巨胸余德丞

現年 25歲的麥明詩, 15年當選成為「十優港姐」後,即獲無線力捧,不停拍劇兼狂接商場騷,又試過踩入電影圈,瓣數多多,加上同林作的緋聞,令佢 keep住有新聞!

有十優狀元及劍橋畢業光環,美貌與智慧並重的麥明詩自然多人吼,自從撇甩林作後, keep住都有仔溝,最近《跨世代》就同余詠珊的愛將余德丞( Dickson)假戲真做,面對「巨胸小鮮肉」余德丞出盡冧招,麥明詩㗳哂糖,二人一撻即着。

拍拖食消夜

有無綫戲劇部總監曾勵珍撐腰,麥明詩已經先後有機會參演兩齣重頭劇《賭王群英會》及《使徒行者 2》,儘管演技麻麻,但形象入屋的她仍然大把機會,就連五十集台慶劇《誇世代》都指明要搵麥明詩,劇組仲刻意安排「巨胸小鮮肉」余德丞( Dickson)與她飾演情侶,促使二人火速撻着。

上月中,麥明詩同余德丞就現身銅鑼灣拍外景,身形健碩的余德丞以公主抱形式攬住赤腳嘅麥明詩通街跑,同「女神」有如此親密嘅接觸,余德丞當然把握機會,即使聽到導演嗌 cut機,余德丞都未有即時放低麥明詩,麥明詩亦都配合地繼續攬實「巨胸」拍檔,仲含情脈脈望住男方,冧到余德丞暈得一陣陣!

麥明詩見余德丞攬到自己咁實,情不自禁含情望住對方,搞到余德丞暈得一陣陣,唔小心鬆一鬆手。

未正式埋位,麥明詩假戲真做將成個頭挨落余德丞 40吋巨胸上。

拍攝一場打小人戲份,余德丞眼甘甘望住麥明詩赤裸的腳,好陶醉。

臨收工,麥明詩捉實余德丞諗橋撇甩劇組。

監製突然殺入二人對戲時光,余德丞慣性繼續搭住麥明詩膊頭。

麥明詩同林作關係欲斷難斷,林作俾麥明詩降呢為「朋友」。

拍劇幾乎日日對住,二人實行假戲真做,每次開工余德丞都明顯對麥明詩照顧有加,日前他們在中環海濱旁的摩天輪拍外景,飾演情侶的二人繼續奉旨談情,未埋位時余德丞不停講爛 gag氹「女神」,麥明詩亦顯得非常受落報以冧笑,其間二人行埋一邊對戲,麥明詩主動挨着男方四十吋巨胸,監製突然殺出講解劇情,余德丞繼續好順手搭着女方膊頭唔願放手,拍攝完在摩天輪車廂場口,劇組再轉移灣仔鵝頸橋開工,為咗盡快收工享受獨處時光,拍咗兩 take就收貨!

撇甩劇組開餐

拍攝期間有空檔,二人夾埋撇甩劇組,扮前後腳離開,之後就再在附近會合,齊齊行去附近一間餐廳歎日本料理,食足一粒鐘,離開餐廳時,麥明詩即指手畫腳向余德丞撒嬌想有下半場,余德丞當然聽命「女神」聖旨,陪實麥明詩去麥當勞食雪糕,主動俾錢 order,仲一杯雪糕坐低兩份歎,好曖昧。

戲外有下文

歎完日本料理,麥明詩一離開餐廳即向余德丞撒嬌要求下場。

余德丞陪麥明詩到麥當勞食雪糕,仲一杯雪糕兩份歎, so sweet。

巴西種情緣

去年,麥明詩與余德丞孖住到巴西為無綫擔任里約奧運外景主持,據知當時余德丞已經明顯對麥明詩嗒糖,不過就只係敢做隻「兵」默默守候。

「係人都睇得出余德丞好冧麥明詩,佢一對住麥明詩就會好似開籠雀,平時冇見佢講嘢咁好笑㗎,但一有麥明詩喺度就好似上咗身咁狂講笑話,喺巴西嗰陣又成日整色整水約麥明詩出去單獨食飯,有次麥明詩隨口嗌口渴,余德丞即刻九秒九請纓去買水俾佢飲,不過嗰陣佢似係做『兵』多啲囉,話晒嗰陣麥明詩仲同緊林作一齊吖嘛!我哋都有私底下笑佢㗎!佢死撐話唔係咋嘛!」工作人員透露。

去年,麥明詩與余德丞孖住到巴西為無綫擔任奧運主持,當時男方已經 mark實「女神」,經常大獻殷勤。

自從飛甩林作後,麥明詩即吸引唔少狂蜂浪蝶埋身,去年同何浩文合作的劇集《賭城群英會》兼《失戀日》,當時何浩文公開表示對麥明詩有好感,擺明向林作挑機。

15年當選成「十優港姐」後,麥明詩即獲無綫力捧。

「巨胸小鮮肉」

現年二十七歲的余德丞,香港城市大學工商管理學畢業,家人做生意,屬小康之家,入行前,是香港游泳隊成員,曾任新城電台 DJ,主持音樂及知訊台節目, 13年加入無綫,擔任 TVB體育台主持,其後,搖身成為兒童台主持《 Think Big天地》兒童節目;去年,開始涉足電視劇,有份客串電視劇《殭》及《幕後玩家》,擁有 42吋巨胸而為人所認識,被譽為無綫「小鮮肉」。

撰文:娛樂組

攝影、攝錄:楊紫、余一駱、蕭敬漁


鍾意就快D Share啦!