網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月23日 星期二

許廷鏗唔恨攞獎?吳業坤:樂迷會支持佢 __,吳業坤,許廷鏗,廷鏗,

許廷鏗(右圖)「優秀選」「被失蹤」,吳業坤就話對方唔介意零入圍!(資料圖片)歌手吳業坤和許廷鏗(Alfred)同是巨聲幫出身,出道後簽約不同唱片公司各 ...


許廷鏗(右圖)「優秀選」「被失蹤」,吳業坤就話對方唔介意零入圍!(資料圖片)

歌手吳業坤和許廷鏗(Alfred)同是巨聲幫出身,出道後簽約不同唱片公司各有發展,吳業坤憑《原來她不夠愛我》爆紅,更助他成功登上紅館開個唱;至於Alfred一出道則被力捧成「劇集歌王」,惜因續約問題而被打入冷宮,歌曲無緣入選今次「優秀選」。

吳業坤的歌曲《演員》則在候選歌名單上,對於Alfred冇歌入圍,他說:「其實我對優秀選嘅制度唔係太清楚,點樣為之入選,點為之唔入選,都好根據個制度,咁我都開心有得入圍嘅,多謝大家支持。至於Alfred首《痛醒》,我認識嘅佢,入唔入圍佢都唔太介意,因入唔入圍都係樂迷投票,就算冇得投票,樂迷都會支持佢,其實有冇獎,所有歌手都唔會太介意嘅。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!