網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月23日 星期二

羅渣摩亞病逝 邦女郎元秋讚冇架子 __,元秋,蔣麗芸,

元秋大表惋惜。經典「占士邦」男主角羅渣摩亞(RogerMoore)病逝,享年89歲。曾經跟對方於1973年合作過《鐵金剛大戰金槍客》(007:TheM ...


元秋大表惋惜。

經典「占士邦」男主角羅渣摩亞(Roger Moore)病逝,享年89歲。曾經跟對方於1973年合作過《鐵金剛大戰金槍客》(007:The Man with the Golden Gun),做過邦女郎救過占士邦的元秋,聽到消息大表惋惜,直言影壇又少了一位好的藝人,談到當年跟對方合作的點滴,元秋大讚對方是一個非常親切的演員:「我同佢未拍戲之前都要練一個星期身手,佢好好,一啲架子都無,我哋想同佢合作,佢二話不說就攬住大家去影,好nice,外國人好多都係咁。」至於羅渣摩亞身手如何?元秋表示:「當年外國人打功夫,都唔會話對佢哋要求咁多,都唔錯嘅。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!