掃呢頁CODE去手機

2017年5月16日 星期二

自認絕緣體 王敏奕拍感情唔怕傳緋聞 __,王敏奕,

王敏奕自認係緋聞絕緣體嚟!女星王敏奕(Venus)於將軍澳邵氏影城出席《飛虎極戰》拜神儀式,在一眾型男苗僑偉、張兆輝、黃宗澤(Bosco)、吳卓羲、吳 ...


王敏奕自認係緋聞絕緣體嚟!

女星王敏奕(Venus)於將軍澳邵氏影城出席《飛虎極戰》拜神儀式,在一眾型男苗僑偉、張兆輝、黃宗澤(Bosco)、吳卓羲、吳岱融與王敏德中飾演唯一女飛虎的Venus以全套武裝亮相,講到角色她笑言:「都預咗要打,啱啱收到頭五集,已經打低咗Bosco!(要訓練?)學緊拎槍,之前未試過。」

Venus透露角色要維持在最佳狀態,因此亦有訓練肌肉,問會否擔心大隻過男友曾國祥?她笑說:「好難大隻過佢,fit過佢就得!」Venus在劇中與Bosco有感情戲,講到對方緋聞多多,她笑說:「我ok㗎!(可以傳緋聞?)唔係,我係緋聞絕緣體!」提到Venus與曾國祥緋聞一出就成事實,她即時冧笑!問男友因此放心讓她拍劇?Venus說:「佢對我好有信心!」

---------------------

東網已全面支援360影片及相片,讓你全方位睇盡新聞大事,恍如置身現場,立即登入東網360網頁: http://on.cc/360/

如仍未更新東網App,請按此連結收睇360影片:

https://goo.gl/a3bpv8


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!