掃呢頁CODE去手機

2017年5月16日 星期二

有片! 馬國明撩唐詩詠咬耳仔 洪永城扯火驅趕 __,唐詩詠,馬國明,洪永城,

相關連結:【獨家】洪永城呷馬國明醋發老脾唐詩詠親證分手︰無份者,放下!https://goo.gl/dKYb2h【最新回應】眼腫唐詩詠一提洪永城眼濕濕 ...


相關連結:

【獨家】洪永城呷馬國明醋發老脾 唐詩詠親證分手︰無份者,放下 !

https://goo.gl/dKYb2h

【最新回應】 眼腫唐詩詠一提洪永城眼濕濕 拍結婚場口觸景傷情

https://goo.gl/UkqA1h

【洗米華愛將狂追唐詩詠】Ig合照示愛 : 跟我多年女神

https://goo.gl/paq7Kl

【好心分手】洪永城唐詩詠 拍拖近三年傳分手3次

https://goo.gl/P0iM5S

馬國明同唐詩詠以契哥同契妹相稱,上年台慶其中一個環節,馬國明同唐詩詠一對。洪永城毫不留情同馬明話︰「你今日好似好開心咁喎!享受吓冇呢啲機會㗎喇!」雖然洪永城不停強調同馬國明沒事,查實他心存芥蒂。

之前,《壹》仔就係影視博覽,見到洪永城親身去驅趕馬國明! 當日馬國明同唐詩詠在後台咬耳仔,馬國明這位契哥當然好開心。不過在遠處的洪永城見勢色不對,即時拉杜如風過去同唐詩詠打招呼,而馬國明都感覺到身後有好強的殺氣,於是急急走人。

未幾洪永城更行去馬國明身邊傾談,查實是想杜絕他同唐詩詠相處的機會。唉! 其實唐詩詠每次拍拖都好認真,同你一齊又怎會想馬明 ,已經這麼大個人還要呷馬明醋。

鍾意就快D Share啦!