掃呢頁CODE去手機

2017年5月16日 星期二

于素秋離世 元彪讚師姐係一代武俠影后 __,元彪,

元彪話最後一次見于素秋是七小福50周年紀念。一代武俠女星兼七小福大師姐于素秋離世,亨年89歲,身為七小福成員之一的元彪接受東網訪問時表示已得知師姐的死 ...


元彪話最後一次見于素秋是七小福50周年紀念。

一代武俠女星兼七小福大師姐于素秋離世,亨年89歲,身為七小福成員之一的元彪接受東網訪問時表示已得知師姐的死訊,他說:「因為當年我哋到學校訓練時,師姐已出去拍戲,佢一直畀我哋大師姐感覺,其實佢係學院副院長,加上又有知名度,于占元師傅都畀佢處理事務,簡直係一代武俠影后。」

元彪又表示有跟過大師姐拍戲:「我哋當年有陪過大師姐拍戲,不過我都係跑龍套!」不過他表示最後一次見于素秋已是七小福50周年紀念。問會否出席喪禮?他說:「佢一直住三藩市,我哋好少見面,喪禮未必去到,各師兄弟亦有自己嘢做,可能大家會喺遠方悼念。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!