掃呢頁CODE去手機

2017年5月2日 星期二

三年前瑞士求婚 孫耀威望有根落腳 __,孫耀威,

恭喜晒!!歌手孫耀威(Eric)出席加盟新唱片公司記者會時,宣布與拍拖8年的女友陳美詩(Macy)已在美國國註冊結婚。Eric說:「幾年前已經諗過喺美 ...


恭喜晒!!

歌手孫耀威(Eric)出席加盟新唱片公司記者會時,宣布與拍拖8年的女友陳美詩(Macy)已在美國國註冊結婚。Eric說:「幾年前已經諗過喺美國搞,(幾時簽紙?)都有段時間,(今年?)唔係今年。」他不肯透露何時在美國註冊,只肯說是在洛杉磯註冊。Eric仲笑言註冊當日,因為太緊張,連結婚戒指都唔記得帶去,他說:「嗰日唔敢四圍望,可能全程耷低頭,血糖過低差啲暈。

受訪時,Eric表示幾年前有段時間不開心,覺得出道至今像四處漂泊:「識朋友都好難,莫講話女朋友,好似一隻冇腳嘅雀仔。幾年前一個好唔開心嘅晚上,好想自己可以有條根落腳,於是決定去瑞士扮係旅行,搵咗間Macy好鍾意嘅甜品舖,喺嗰度向佢求婚,已經3年前嘅事喇。」又指求婚後一直未有衝動去完成婚事,但現在希望完成之前未完成的事,會在教堂行禮及擺酒,像開個party一樣。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!