掃呢頁CODE去手機

2017年6月21日 星期三

名人:繼續拋!王麗嘉又喺沙灘晒泳照 __,王麗嘉,

真係點晒都晒唔完。名模馬詩慧二女王麗嘉,近期愛上透過社交網站上載相片與眾同樂,仲不時以三點式泳裝示人大晒火辣身材,睇到啲網民嘩聲四起。媽媽馬詩慧就好開 ...


真係點晒都晒唔完。

名模馬詩慧二女王麗嘉,近期愛上透過社交網站上載相片與眾同樂,仲不時以三點式泳裝示人大晒火辣身材,睇到啲網民嘩聲四起。媽媽馬詩慧就好開放力撐女兒,仲話「影性感相點解蝕底?依家唔晒,幾時先晒?」無錯,依家唔晒,幾時晒呀?

王麗嘉今日就唔客氣,再晒出泳衣照,見佢坐喺沙灘背住個海,坐咗喺度食快餐,拎住個漢堡飽食得好滋味咁款,而佢個火辣身材更加表露無遺,簡直搶晒漢堡包個焦點,相當豐滿。佢仲拍咗條短片,見佢頭揈揈真係好拋吓,睇到啲網民都叫有啲暈,不過就大讚陽光海灘靚人靚景無得頂。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!