掃呢頁CODE去手機

2017年6月21日 星期三

再戰一叮!Celine:Judge畀我四個Yes __,Celine,

Celine得到四位評判一同給予晉級:「Judge畀我四個Yes!」被封「香港小巨肺」的9歲小妹妹譚芷昀(Celine)參加美國真人騷《全美一叮》(A ...


Celine得到四位評判一同給予晉級:「Judge畀我四個Yes!」

被封「香港小巨肺」的9歲小妹妹譚芷昀(Celine)參加美國真人騷《全美一叮》(America's Got Talent),上周於AGT的官方facebook及YouTube播出Celine在節目中參賽、獻唱《My Heart Will Go On》的預告片,至今6天之瀏覽率合共接近6,000萬,引來全球關注!

四評判一致say yes

《全美一叮》於香港時間今早播出最新一集,Celine在演出後,獲四位評判一致say yes,讓她順利晉級。期間主持Simon Cowell還問Celine是否有人幕後代唱,Celine以流利英語回答沒有,而大會在宣布她入圍後,一直在後台打氣的Celine爹哋譚順生 (Steve)、媽咪和細女Dion興奮得立即跑到台前,與Celine大擁抱,而Celine媽更感動得熱淚盈眶。

繼續為香港增光

Celine今次參賽獲無數觀眾支持,亦是史上第一位香港人晉級賽事,節目播後,她高興地說:「我依家好開心,四個judge(評判)畀我四個『Yes』,我會繼續努力嘅!」至於Steve亦表示:「喺電視睇完成個表演,同上次喺後台睇嘅感覺好唔同,上次心情好緊張,今日會睇到Celine進步咗長大咗,自己識對答,好似Simon話後面有個backup voice,Celine仲好搞笑話冇呀,後面都冇人。呢次喺過程中,都遇到好多勁人,佢哋亦付出好多,要喺佢哋身上學習,所以Celine下一round要做好準備,集中精神做好自己,希望為香港增光。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!