掃呢頁CODE去手機

2017年6月21日 星期三

【獨家●拍拖斷正】同台灣老公離婚 黃心穎大家姐心美撻著保釣烈士細仔陳安立 __,心穎,黃心穎,

馬國明女友港姐心穎BB(黃心穎),樣貌同身材都有番咁上下,就好多人都知,但原來他們黃氏四姊妹心美、心妙同心慧,個個都係靚女級人馬,真係一門四美。大家姐 ...


馬國明女友港姐心穎BB(黃心穎),樣貌同身材都有番咁上下,就好多人都知,但原來他們黃氏四姊妹心美、心妙同心慧,個個都係靚女級人馬,真係一門四美。

大家姐黃心美係ViuTV台花,15年底同台灣老公離婚,一直未有新戀情,就連已經搵到筍盤馬國明的細妹黃心穎,都替家姐着急,聯同豹哥(單立文)安排相睇飯局,但有樣有身材的黃心美根本唔dry,同viuTV同門師弟、保釣烈士陳毓祥細仔Brian陳安立,已經秘戀兩個月,Brian更上埋心美位於油塘的Ocean One寓所,入屋見晒家長。

上週四(六月八日),黃心美與Brian在旺角出席完活動,同坐經理人車返回心美位於油塘的Ocean One寓所,落車時,Brian更好有風度幫女友開埋車門。

兩人一同返上寓所,大約一小時後再度落樓,今次就帶埋心美的兩隻摩天使狗仔,似足一家四口到樓下拍拖!

拖住狗拍拖的確幾浪漫,兩人行行吓更加突然同狗仔追逐係咁跑,兩人亦忍唔住笑到咔咔聲,相當sweet!

我們就問過依家身在瑞士拍攝的心美,就她跟陳安立是否拍拖的時候,她回答說︰「我是有說過喜愛高大靚仔,佢係夠高,但係佢靚仔就麻麻。有些事情我不會說實,現階段是公司同事及朋友。」

相關文章:

Long D感情難維繫 黃心美離婚唔要贍養費

http://bit.ly/2rzbnBD

【黃氏四金花】心美心穎做幕前 心妙係闊太 心慧遊世界

http://bit.ly/2sLpGGJ

【近水樓台先得月】陳安立搬近女友屋企 黃心美認一齊睇樓

http://bit.ly/2rLZkFi

【爸爸係保釣烈士陳毓祥】同女神黃心美拍拖 陳安立:以前已經覺得佢好靚女!

http://bit.ly/2sLQSoF

【圖輯●一門四美】 黃心穎溝掂馬明 黄心美做ViuTV台花

http://bit.ly/2toI6er

____________________

今期封面 :

【封面•唔係拜山時節】46小時離奇山火 689卸任前趁機劫郊野地

http://bit.ly/2tJDFtH


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!