網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月7日 星期三

讚嘉穎扮新娘專業!陳凱琳望情侶檔接騷 __,凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,陳凱琳,

陳凱琳坦言渴望與鄭嘉穎情侶檔接騷。藝人陳凱琳出席Montblanc香水發布會,提到男友鄭嘉穎為內地真人騷反串做「新娘」,她說:「同大家一樣覺得好好笑, ...


陳凱琳坦言渴望與鄭嘉穎情侶檔接騷。

藝人陳凱琳出席Montblanc香水發布會,提到男友鄭嘉穎為內地真人騷反串做「新娘」,她說:「同大家一樣覺得好好笑,佢抽籤抽咗做乜就要做乜,好彩佢平時都夠Man,佢去做冇咁尷尬。」她又大讚男友好專業、好搞笑,但不知酬勞是千七萬港元,亦沒有過問。

陳敏之唔怕畀人拍到餵母乳

問可會情侶檔接真人騷?她表示有興趣,笑言扮甚麼都可投入角色:「醜化都唔介意。(你扮男,佢扮女?)咁絕,都好玩。(直播你哋24小時生活?)太激進,要私人空間。(出五千萬酬勞?)到時先算。」而身旁的陳敏之笑言好想做,不驚被影到餵母乳,因為會用布遮住。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!