網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月7日 星期三

游學修甫文撐T.O.P 王宗堯留言激嬲粉絲 __,王宗堯,游學修,宗堯,

今次王宗堯真係衰多口……韓國天團BigBang成員T.O.P上周驚爆吸食大麻受查,昨日更被發現因服用過量鎮靜劑昏迷送院,新聞震驚中港台,惹來極多人關注 ...


今次王宗堯真係衰多口……

韓國天團Big Bang成員T.O.P上周驚爆吸食大麻受查,昨日更被發現因服用過量鎮靜劑昏迷送院,新聞震驚中港台,惹來極多人關注,甚至連香港藝人游學修都喺社交網對此事公開作出評論。昨晚游學修喺Instagram上載T.O.P嘅照片,幫口為T.O.P講番唔係因吸食大麻而昏迷,佢留言寫道:「1.過量/沉迷吸食大麻是不好的,就跟飲酒一樣 2.大麻現時在香港是犯法的 3.海洛因>可卡因>尼古丁、酒精>咖啡因、大麻 更易成癮 4.T.O.P.不是因食大麻而昏迷入院」

冇耐,王宗堯喺此post留言話T.O.P「係無得食所以暈低」,激嬲唔少T.O.P嘅粉絲,留言反擊「好笑咩?」、「係咪覺得自己好幽默?」、「it's not funny」所以話,玩笑呢家嘢真係唔好亂開!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!