網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月7日 星期三

方中信唔認攬出事:冇Fans就冇人搵我 __,方中信,

方中信否認攬出事。方中信接受訪問時,談到與廣告商之前發生的不快事件?方中信:「我諗我只可以用認識七、八年朋友嘈交,更加了解對方,做得朋友都有拗撬,令大 ...


方中信否認攬出事。

方中信接受訪問時,談到與廣告商之前發生的不快事件?方中信:「我諗我只可以用認識七、八年朋友嘈交,更加了解對方,做得朋友都有拗撬,令大家更了解。」被問到是否同廣告商傾了很多次才破冰不是傾好多次,有大家去傾,雙方都希望將件事解決,不想為小誤會,導致大家關係唔好。

開小誤會是甚麼事?他說:「流程溝通上出現一啲誤會,你知我係一個好有宗旨嘅人,好似宣萱咁,因為有小小誤會後,(令我)唔係咁高興,每做一件事要事前溝通,出現小小問題,或者有人唔記得同我講,(咩事尷尬?)咁又唔係咩尷尬!(有關飯局、Fans台上攬你?)絕對唔關粉絲事,如果冇Fans攬我,就唔會有人搵我拍戲,你哋唔會訪問我,係咪先?TVB都唔會搵我返去拍劇,飯局都唔存在,基本上,我唔會同客戶食飯,只不過,因為八年感情,好多時我都會,因為太熟喇,都會出席佢哋嘅活動!」

問是否續約加薪?他反問記者:「即問我幾錢?你幾錢一個月吖?錢方面,我唔係咁介意,搵多啲咪使多啲,搵小啲咪使小啲,最重要令雙方和和氣氣解決定件事,以和為貴,

履行工作清楚啲?同以往一樣,我對佢哋絕對信任,我亦覺得依照以前合作方法冇問題

宣傳?你入行時間一定好淺,你睇我咁嘅樣就知我唔會做啲咁嘅事,(網民話)哈哈,咁網民唔了解我,希望重新讓網民了解我。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!