掃呢頁CODE去手機

2017年6月22日 星期四

《星級煮意》:【星級煮意】陸浩明孖女友煮好西 __,陸浩明,

想閃死人咩!陸浩明(6號)與女友陳詩欣(Ayan)情侶檔下廚,為東網巨星節目《星級煮意~鍾菜.鍾廚》煮一味「黃金蝦」,6號更將肥媽教落的招數融入其中, ...


想閃死人咩!

陸浩明(6號)與女友陳詩欣(Ayan)情侶檔下廚,為東網巨星節目《星級煮意~鍾菜.鍾廚》煮一味「黃金蝦」,6號更將肥媽教落的招數融入其中,食得更健康,他說:「呢個黃金蝦,唔會全部用晒咸蛋黃做配料,當中加滲咗南瓜蓉,除咗顏色配合,最重要係避免過多膽固醇!」

Ayan廚藝,6號引以為傲,仲話最感動的一餐係有次去旅行,Ayan靜雞雞整咗個好豐富嘅早餐!6號說:「細個唔覺女友、老婆識煮嘢食係重要,大個之後先發現,如果另一半識煮嘢食,會為生活增添樂趣同幸福!我最大娛樂就係食嘢,所以揀終生伴侶,對我嚟講,要識煮嘢食,最好拍得住肥媽!」

「鍾菜.鍾廚」邦師傅品評這味「黃金蝦」時,應主持沙拉要求示範無蝦殼的「黃金蝦球」,脆口又好味。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!