掃呢頁CODE去手機

2017年6月28日 星期三

戀上百億富二代?阿Sa:依家好開心 __,阿Sa,富二代,蔡卓妍,

阿Sa被問到係咪有新歡時冇否認!(資料圖片)現年34歲的蔡卓妍(阿Sa)最近被指有新歡,與連詩雅前度、屋企坐擁百億身家搞麻雀館生意的「富二代」石恒聰( ...


阿Sa被問到係咪有新歡時冇否認!(資料圖片)

現年34歲的蔡卓妍(阿Sa)最近被指有新歡,與連詩雅前度、屋企坐擁百億身家搞麻雀館生意的「富二代」石恒聰(Anthony)拍拖,由於正打得火熱,有指阿Sa不時到男方家中作客過夜。

雖然石恒聰已與連詩雅分手,但有傳連詩雅未肯放手,就算知道前度已再拍拖,亦不時傳短訊找他,望再續前緣。東網向阿Sa求證是否有新戀情時,阿Sa只回應:「依家好開心,多謝大家關心,其他唔講咁多喇!」

記者又找到被指係石恒聰與蔡卓妍的媒人,形象指導馬天佑兼阿Sa好友馬天佑回應,他表示:「冇嘢回應呀!最緊要朋友開心」

 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!