掃呢頁CODE去手機

2017年6月28日 星期三

名人:Rosemary出埠避暑射籃飛釘 __,Rosemary,

索妻Rosemary出席apm活動,當表演射籃時不慎飛釘。名模Rosemary今日以一身運動Look出席在apm舉行的《動感SummerFun》活動, ...


索妻Rosemary出席apm活動,當表演射籃時不慎飛釘。

名模Rosemary今日以一身運動Look出席在apm舉行的《動感Summer Fun》活動,在台上表演射籃,原來她在中學時期是女子籃球隊校隊成員,可能太投入,搞到飛釘。

談及近汜,Rosemary透露將於7月會跟老公一起到外地旅行,她說:「嚟緊夏天會放假因為同老公今年好少見面,所以一定要一齊旅行。(會去邊?)我哋會去希臘、秘魯、峇里島同婓濟,去一個月,去完旅行去會忙出席活動。(放假會唔會make baby?)我覺得享受個過程係最緊要,同埋日常都好多Projects,忙完先再諗生BB。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!