網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月18日 星期二

【獨家】12歲康堤似足媽咪 祖兒開路護航 __,祖兒,康堤,容祖兒,

祖兒攬住康堤邊行邊傾,儼如兩姊妹。「吹神」陳奕迅的女兒康堤,不經不覺12歲,由當年的小朋友變身美少女,更遺傳了媽咪徐濠縈的優良血統,手手腳腳都很纖瘦, ...


祖兒攬住康堤邊行邊傾,儼如兩姊妹。

「吹神」陳奕迅的女兒康堤,不經不覺12歲,由當年的小朋友變身美少女,更遺傳了媽咪徐濠縈的優良血統,手手腳腳都很纖瘦,五官又標致,身高幾乎跟媽咪平排,被網友封為「索女星二代」。日前康堤跟媽咪外出與容祖兒(Joey)和男友劉浩龍(師兄)、黃偉文及其醫生密友Stephen等食晚飯,醫肚後,一行人再拉隊到大坑食甜品,席上見康堤跟一班哥哥姐姐邊食邊傾,完全沒有代溝。

Joey康堤似兩姊妹

至晚上11時半,Joey同康堤儼如兩姊妹邊行邊傾步出,當發現有記者,護「妹」心切的Joey即為康堤護航,又攬住康堤幾乎頭貼頭地傾偈,不過康堤對鏡頭似乎冇Joey咁避忌,全程展露甜美笑容。等車期間,師兄輕輕搭住女友Joey的玉背,之後Joey突然搵身形高大Wyman做人肉擋箭牌躲在其身後,直至Joey的七人車駛至,Joey和師兄護送康堤上車後,其他人亦陸續登車離開。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!