網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月18日 星期二

黃心穎傳派對姣溝周志文:冇向馬明交代 __,馬明,黃心穎,心穎,周志文,馬國明,

馬國明(右)嘅地位危危乎?(資料圖片)藝人黃心穎與馬國明(馬明)雖然未正式公開戀情,但心穎卻被指背着馬明與「巨聲幫」周志文夜蒲,見人就咀,仲有指心穎姣 ...


馬國明(右)嘅地位危危乎?(資料圖片)

藝人黃心穎與馬國明(馬明)雖然未正式公開戀情,但心穎卻被指背着馬明與「巨聲幫」周志文夜蒲,見人就咀,仲有指心穎姣冧對方添!

心穎接受東網電話訪問時,笑說:「嗰日係梁麗翹嘅wedding party,我哋好耐冇見,我都唔記得係邊個擺條片上網。(你係咪飲到好醉?)唔係。(點解咀梁麗翹同莊思明?)因為好開心見番大家,大家好耐冇見。」

問到有否咀周志文?心穎即說:「冇。我識佢,但唔係好熟,都冇約過出嚟。(嗰日有男有女,你有冇同馬明講?)我又冇特別同佢交代,因為佢都冇被邀請去。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!