網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月18日 星期二

【自稱處女宮】想同加藤鷹拍AV 麥紫莉玩震旦嗌好舒服 __,加藤鷹,麥紫莉,

麥紫莉既然是香港拍AV的第一人,《壹》仔梗係要問一問她對一些AV詞語認不認識,估不到她差不多全都答對,果然對AV做足功課。平時睇AV還震旦玩意,麥紫莉 ...


麥紫莉既然是香港拍AV的第一人,《壹》仔梗係要問一問她對一些AV詞語認不認識,估不到她差不多全都答對,果然對AV做足功課。

平時睇AV還震旦玩意,麥紫莉就話自己未接觸過,首次接觸的她就大呼新奇,又稱︰「幾得意喎! 好舒服呀!可唔可以瘦面㗎?」

對於AV男優,她就指希望對方不要太肌肉,一定要有頭髮,肥佬麻甩都不是她口味,原來加藤鷹對她來說就是一個非常好的對手,又指對方頗有男人味,如果跟他一齊拍AV會是一個不錯的選擇。

鍾意就快D Share啦!